عصر بازار

همزمان با نخستین نشست سراسری بیمه نوین در سال ۹۶

تغییر رویکرد، بهینه سازی فرآیندها و بهبود روش ها در دستور کار قرار گرفت

عصر اعتبار- همزمان با برگزاری نخستین نشست سراسری مدیران ستادی و رؤسای شعب با اشاره به اهداف در نظر گرفته شده برای سطوح مختلف شرکت در سال جدید بیان کرد: محور اولین همایش سراسری ما در سال ۹۶ رویکرد تغییر و تحول گرایی در فرآیندهای موجود در شرکت است.

تغییر رویکرد، بهینه سازی فرآیندها و بهبود روش ها در دستور کار قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، تصمیم داریم امسال با بهینه سازی و بهبود روش ها و فرآیندها، به مدل جدیدی در بازاریابی و فروش بیمه برسیم.

    وی در ادامه گفت: این تغییر به مفهوم بهینه سازی روش ها و فرآیندها برای دست یابی به الگوهای ابتکاری در کسب و کار است و وظیفه تک تک افراد نظارت بر انجام بهینه فرآیند های سازمانی است.

    کریم خان زند درخصوص وضعیت و عملکرد شرکت در سال گذشته افزود:در سال 95 ما به اهداف تعیین شده مان بسیار نزدیک شدیم. رشد 18/75 درصدی در حق بیمه و رشد منفی در خسارت بخشی از هدفی بود که برای آن برنامه ریزی کرده بودیم. همچنین بدون در نظر گرفتن رشته شخص ثالث، عملکرد ما در رشد سایر رشته ها بالاتر از متوسط صنعت بیمه قرار گرفت.

    وی همچنین به تحقق افزایش سرمایه شرکت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه افزایش سرمایه شرکت نیز در سال 95 صورت گرفت و در سال جاری به لحاظ سطح توانگری مالی شرکت نیز در رتبه قابل توجهی قرار خواهیم گرفت.

    مدیرعامل بیمه نوین تصریح کرد: اما بخش عمده ای از توان ما تکیه بر نیروی جوان و کارآمدی دارد که با آموزش صحیح، کاربردی و مؤثر می تواند جایگاه قابل اعتماد و پایداری برای شرکت در صنعت بیمه رقم بزند. اهمیت یادگیری فرد به دلیل اثرگذاری افراد بر یادگیرندگی سازمان است. این یادگیری در شرکت باید منجر به تغییر رویکردها، نگرش و رفتار تک تک ما شود. همین تغییرات، مهمترین عامل موفقیت آینده بیمه نوین است.

    کریم خان زند با بیان اهمیت تمایزسازی در صنعت رقابتی اما همسان بیمه کشور خاطر نشان کرد: تمام آنچه امروز در صنعت بیمه کشور به عنوان خدمت بیمه ای در اختیار بیمه گذاران قرار می گیرد بسیار مشابه است. آنچه در این حرفه برای ما تمایزآفرین است کیفیت در ارائه خدمات به مشتریان است. باید علاوه بر بهترین شیوه خدمت به مشتری بهترین مشاور او نیز باشیم. فراموش نکنیم همه عوامل، حتی مدیرعامل هم باید برای خواسته مشتریان، تلاشی هم راستا داشته باشند.

    مدیرعامل بیمه نوین در پایان ابراز امیدواری کرد شرکت بیمه نوین با برخورداری از نگرش منسجم و عملکرد متمرکز در سال 96 از اهداف و برنامه های خود پیشی بگیرد و همراه با رشد به توسعه در تمام وجوه دست یابد.

    نشست سراسری مدیران ستادی و رؤسای شعب شرکت بیمه نوین دیروز و امروز 20 و21 فروردین ماه در هتل بزرگ ارم تهران برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی