عصر بازار

اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان شهدای تجریش توسط بانک اقتصادنوین

عصر اعتبار- به مناسبت سالروز تولد امام علی (ع) بانک اقتصادنوین یک دستگاه الکتروشوک را به بیمارستان شهدای تجریش اهدا کرد.

اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان شهدای تجریش توسط بانک اقتصادنوین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، همزمان با ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) بانک اقتصادنوین در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی‌اش در حوزه سلامت و بهداشت، یک دستگاه الکتروشوک را به بخش استریو تاکسی بیمارستان شهدای تجریش اهدا کرد.
    دکتر غلامرضا محسنی رئیس بیمارستان شهدای تجریش ضمن قدردانی از این حرکت خداپسندانه بانک گفت: این اقدام نشان از عملکرد مثبت بانک اقتصادنوین در امور خیریه و ایفای مسئولیت در قبال جامعه است؛ چرا که باعث نجات جان بسیاری از بیماران می‌شود که این اقدام هم خوشایند و هم اثرگذار است.
    رئیس بیمارستان شهدای تجریش گفت: بانک اقتصادنوین اولین بانک خصوصی است که در زمینه کمک به این بیمارستان اقدام کرده و امیدواریم کماکان حمایت این بانک معتمد و بزرگ را برای سایر بخش های نیازمند داشته باشیم.
    وی ابراز امیدواری کرد، بانک اقتصادنوین الگویی برای سایر نهادها شود تا سازمان‌های بیشتری به امر معنوی کمک رسانی به مراکز بهداشتی ورود کنند.
    همچنین خانم کمایی مسئول بخش استریو تاکسی بیمارستان تجریش با ابراز خوشحالی فراوان از اقدام خیرخواهانه بانک اقتصادنوین اظهار داشت: با توجه به اینکه بیمارستان شهدای تجریش از جمله بیمارستان‌هایی است که هرساله پذیرای تعداد زیادی از بیماران خاص و مخصوصا سرطانی است و به دلیل نیاز حیاتی بیماران به دستگاه الکتروشوک چندین سال است که درخواست خرید این دستگاه را داده‌ایم اما به دلیل کمبود بودجه، بیمارستان قادر به تهیه آن نشده است. اکنون بانک اقتصادنوین با خرید این دستگاه و اهدای آن به این بخش، کمک فراوانی به بهبود حال بسیاری از بیماران این بخش می کند.
    شایان ذکر است بانک اقتصادنوین تاکنون خدمات ارزنده‌ای را در راستای توسعه حوزه سلامت انجام داده و تجهیزات خوبی را برای شبکه بهداشت و درمان خریداری نموده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی