عصر بازار

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران:

مردم باید از میزان خدمات ارائه شده در حوزه بیمه و درمان آگاه باشند

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: باید مردم را از میزان خدمات ارائه شده در حوزه بیمه و درمان آگاه کرد تا مردم حس کنند برای سلامت آنان تلاش‌های بسیاری انجام می‌شود.

مردم باید از میزان خدمات ارائه شده در حوزه بیمه و درمان آگاه باشند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمد جواد کبیر در سفر به استان کردستان گفت: تعداد 372 هزار نفر در این استان طی اجرای طرح بیمه سلامت همگانی و طرح تحول نظام سلامت به بیمه شدگان اضافه شده اند که از این تعداد 150 هزار نفر برای درمان از سازمان بیمه سلامت ایران معرفی نامه دریافت نموده اند و این امر نشان دهنده ضرورت ارتقا خدمت رسانی در استان را نشان می دهد.

    وی با اشاره به سابقه محرومیت مردم کردستان اذعان داشت: مردم این استان چه در زمان جنگ و چه پس از آن زحمات بسیاری را برای کشور کشیده اند و با وجود محرومیتهای بسیار کارهای بزرگی در کردستان انجام شده است. وی افزود با اجرای طرح تحول نظام سلامت، سرانه بخش روستایی بیش از ٥ برابر شده است وما در این سفر از نزدیک شاهد  روند خدمت رسانی به مردم بوده ایم.

    وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر استان کردستان تعامل بسیار خوبی با دانشگاه های علوم پزشکی دارد که این امر به بهبود خدمت رسانی کمک شایانی می کند و ما قصد داریم طرح کنترل هزینه را در کردستان آغاز کنیم زیرا با توجه به افزایش و کنترل هزینه ها انجام این مهم ضرورت دارد.

    در ادامه ابوالمحمد زاهدی استاندار کردستان ضمن اعلام رضایت از عملکرد سازمان بیمه سلامت ایران آماری از وضعیت مردم استان ارایه کرد و گفت: در آمد سرانه مردم درسال 94 ، 45 درصد میانگین کشوری بوده و این رقم در سال 95 به 52 درصد رسیده است این آمار حکایت از محرومیت مردم استان دارد و ما موظفیم برای این مردم بیشتر سرمایه گذاری کنیم.

    زاهدی افزود: طرح تحول نظام سلامت خدمت بزرگی به مردم استان کرده است و ما موظفیم کارآمدی نظام را به مردم نشان دهیم و این حق مردم است تا بدانند به آنان چه خدماتی ارایه شده است.

    وی در پایان ضمن اشاره به استفاده بی رویه دارو در ایران گفت: باید با فرهنگ سازی و سلامت محوری مردم را از  مصرف بی رویه دارو نجات دهیم . مردم کردستان استعداد پذیرش شیوه جدید را دارند و می توانیم خدمات جدید را از این استان آغاز کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو