عصر بازار

۱۲ هزار باجه در روستاهای کشور به ارائه خدمات بانکی می پردازند

عصر اعتبار- عضو هیات‌ مدیره و ‌مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران گفت: در حال حاضر ۱۲ هزار باجه خدمات پستی این بانک در روستاهای کشور به ارائه خدمت می پردازند.

۱۲ هزار باجه در روستاهای کشور به ارائه خدمات بانکی می پردازند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، خسرو فرحی در همایش سراسری دهیاران و کارآفرینان روستایی استان قزوین که در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد،افزود: دغدغه مسئولان کشوری از مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری گرفته تا همه سیاست گذاران حوزه روستا، توسعه اقتصاد و بهبود معیشت مردم در این مکان ها است.
    وی در ادامه با اشاره به نقش پست بانک به عنوان یک نهاد مالی در توسعه روستاها،ادامه داد: این بانک براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در شهریور 95 ماموریت یافت تا به عنوان یک نهاد در توسعه اقتصادی روستاها به ایفای نقش بپردازد و تاکنون با همکاری و تعامل سایر دستگاه های اجرائی گام های مهمی در این زمینه برداشته شده است.
    وی اضافه کرد: در راستای رعایت حقوق شهروندی و دسترسی همه روستائیان به خدمات بانکی تاکنون 12 هزار باجه خدمات روستایی در روستاهای کشور دایر شده اند و مشغول ارائه خدمات بانکی به روستائیان می باشند.
    این مسئول افزود: پست بانک باید براساس برنامه دولت و بانک مرکزی تمامی خدمات خود را در روستاهای با جمعیت بالا توسعه دهد و برخی از دستگاه ها نظیر ATM را خریداری کرده و در راستای تسهیل استفاده از خدمات بانکی در روستاها نصب نماید.
    وی با اشاره به نقش دیگر پست بانک در روستاها،افزود: این بانک آماده است تا اعتبار لازم برای اجرای طرح هایی که به نوآوری و شکوفایی اقتصادی روستاها منجر می شود را تامین کرده و از این طریق بتواند منشاء تحول در این مناطق باشد.
    این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با هم افزایی و تعامل سازنده میان دستگاه های اجرائی برای ایجاد اشتغال و تولید در سال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال گام های بلندی برداریم و بهره وری هر چه بیشتر را در روستاهای کشور از جمله استان قزوین شاهد باشیم.
    در پایان این همایش تفاهم نامه همکاری میان پست بانک کشور و استانداری قزوین در خصوص افزایش خدمات رسانی به روستاها منعقد شد.
    همچنین در ادامه از دهیاران برتر و کارآفرینان موفق استان قزوین در عرصه روستاها تقدیر شد.
    اسنان قزوین دارای 842 روستا است که از این تعداد 550 روستا دارای دهیار هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو