عصر بازار

خدادادی خبر داد:

بازنشستگی برخی از افراد تحت پوشش صندوق عشایری روستایی تا یک ماه آینده

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون با اعضای هیأت مدیره صندوق بیمه عشایر روستایی و کشاورزی گفت که در این جلسه اعضای هیأت مدیره این صندوق قول مساعد دادند که ظرف یک ماه آینده مصوبه مجلس درباره بازنشسته شدن افراد تحت پوشش این صندوق با ده سال سابقه پرداخت حق بیمه و با هفتاد سال سن را اجرایی کنند.

بازنشستگی برخی از افراد تحت پوشش صندوق عشایری روستایی تا یک ماه آینده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا, سلمان خدادادی اظهار کرد: جلسه کمیسیون اجتماعی امروز در محل صندوق عشایر روستایی و کشاورزی تشکیل شد و در آن معضلات و مشکلات و نقطه نظرات مورد بررسی قرار گرفت.

    وی افزود: در این جلسه مقرر شد که هیأت مدیره به تعهداتش پایبند باشد که یکی از آن‌ها اجرای مصوبه مجلس مبنی بر بازنشسته شدن افراد تحت پوشش صندوق عشایر روستایی و کشاورزی با داشتن ده سال سابقه پرداخت بیمه و با هفتاد سال سن است. قانونی که سال گذشته به تصویب رسید اما تاکنون اجرایی نشده است و طبق قول مساعد اعضای هیأت مدیره ظرف یک ماه آینده اجرایی خواهدشد.

    رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان همچنین گفت که در این جلسه مقرر گردید که با هماهنگی هیأت امنا و مدیرعامل قانون مربوط به بیمه صندوق عشایر روستایی تدوین و به کمیسیون ارائه شود تا در دستور کار قرار گرفته که خدای ناکرده این صندوق نوپا در آینده با مشکل مواجه نشود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی