عصر بازار

به منظور شرکت در اجلاس بانک جهانی؛

هیئت بانک مرکزی ایران به آمریکا سفر می کند

عصر اعتبار- هیئتی از بانک مرکزی برای شرکت در اجلاس بهاره بانک جهانی و صندوق بین المللی پول به آمریکا سفر می کنند.

هیئت بانک مرکزی ایران به آمریکا سفر می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، نشست مشترک صندوق بین المللی پول (IMF) و گروه بانک جهانی (World Bank Group) همه ساله در دو نوبت و با حضور روسای کل بانک های مرکزی و وزرای اقتصادی و دارایی کشورهای عضو برگزار می‌شود.
    اجلاس بهاره در اواخر فروردین ماه و اجلاس پائیزه (سالانه) به طور معمول در اواسط مهرماه در واشنگتن برگزار و هر سه‌سال یک بار نیز یکی از کشورهای عضو به عنوان میزبان اجلاس سالانه تعیین می‌شود.
    در اجلاس بهاره امسال نیز که‌ در روزهای 21 تا 23 آوریل 2017  (1 تا  3 اردیبهشت 1396) برگزار می شود، هیئتی از بانک مرکزی ایران متشکل از معاون ارزی و معاون اقتصادی حضور خواهند داشت.
    از مهمترین نشست‌های این اجلاس، می‌توان به میزگردهای اقتصادی با حضور مقامات ارشد صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی، نشست وزرا و روسای کل گروه 24، نشست معاونان گروه 24، اجلاس کمیته پولی و مالی بین‌المللی (IMFC) و کمیته توسعه (DC) اشاره کرد.
    حضور مقامات بانکی و اقتصادی کشورها در این اجلاس فرصت مناسبی را فراهم می‌آورد، تا ملاقات‌هایی میان روسای کل و سایر اعضای هیات های اعزامی از کشورهای مختلف در راستای افزایش ارتباط و همکاری‌های بانکی و اقتصادی فی مابین انجام شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی