عصر بازار

یارانه سرپرستان خانوار اقشار آسیب‌پذیر واریز شد

عصر اعتبار- معاون سازمان هدفمندی از واریز یارانه سرپرستان خانوارهای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی خبر داد وگفت: یارانه تمامی افرادی که نامشان از سوی دستگاههای مذکور به سازمان اعلام شده، واریز شد.

یارانه سرپرستان خانوار اقشار آسیب‌پذیر واریز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمد سلیمانی گفت: یارانه سرپرستان خانوار اقشار آسیب پذیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، همزمان با واریز اولین یارانه نقدی سال 96، واریز شد.

    معاون سازمان هدفمندی یارانه ها افزود: هر آنچه که در قالب فایل اسامی سرپرستان خانوار مشمول افزایش یارانه نقدی به سازمان هدفمندی یارانه ها ارسال شده، به طور تمام و کمال واریز شده و اگر فردی از سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، هنوز افزایش یارانه اعلام شده را در حساب خود دریافت نکرده اند، باید موضوع را از دستگاههای مرتبط پیگیری نمایند.

    وی تصریح کرد: هیچ موردی وجود ندارد که از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی به سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام شده باشد و یارانه آن واریز نشده باشد؛ بنابراین باید موضوع را از طریق کمیته امداد و بهزیستی پیگیری کرد.

    به گزارش مهر، بر اساس اعلام قبلی دولت، میزان یارانه سال 96 برای خانوار یک نفره تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) 95 هزار تومان، برای خانوار دونفره 189 هزار تومان، برای خانوار سه نفره 253 هزار تومان، برای خانوار چهارنفره 337 هزار تومان و برای خانوار 5 نفره 365 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی