عصر بازار

صندوق کارآفرینی امید ۱۵هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

عصر اعتبار- معاون صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق در ۲ سال اخیر ۱۵هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در قالب وام های کارفرمایی، پیش فرمایی و مشارکتی به متقاضیان در کشور پرداخت کرد.

صندوق کارآفرینی امید ۱۵هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، علی اصحابی دوشنبه شب در شهر برازجان استان بوشهر افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات برای حمایت از کسب و کار و تقویت کارگاه های کوچک تولیدی، 61هزار فرصت شغلی در حوزه اشتغال روستایی ایجاد شده است.
    وی اضافه کرد: تلاش دولت همواره رفاه بیشتر مردم و ایجاد اشتغال است و در هدف گذاری سال جاری نیز توسعه اشتغال محلی و روستایی و طرح های مشارکتی مد نظر است که توسعه و حمایت صندوق های خرد از جمله این برنامه های این صندوق است.
    اصحابی ادامه داد: ایجاد 900صندوق خرد در کشور از برنامه های سال جاری صندوق کارآفرینی امید است.
    معاون صندوق کار آفرینی امید کشور با اشاره به سیاست و راهبردهای دولت تدبیر و امید در زمینه حمایت و پشتیبانی از واحد های تولیدی بویژه صنایع کوچک و روستایی بیان کرد: ادامه فعالیت واحدهای تولیدی و کارگاه های کوچک در روستاها علاوه بر رونق اقتصادی در زمینه اشتغال زایی برای جوانان منطقه نیز بسیار مهم و اثر گذار است.
    اصحابی بیان کرد: علاوه بر روستائیان و بانوان، جوانان تحصیلکرده نیز می توانند با ایجاد تعاونی از این فرصت هایی که دولت ایجاد کرده بهره مند شوند.
    شهر برازجان مرکز شهرستان 250 هزار نفری دشتستان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی