عصر بازار

پاکستان و ایران تفاهمنامه همکاری اقتصادی امضا کردند

عصر اعتبار- «عبدالقادر بلوچ» وزیر ایالتی و مناطق مرزی پاکستان با «رحمانی فضلی» وزیر کشور یادداشت تفاهم همکاری اقتصادی امضا کرد.

پاکستان و ایران تفاهمنامه همکاری اقتصادی امضا کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، عبدالقادر بلوچ وزیر ایالتی و مناطق مرزی پاکستان با رحمانی فضلی وزیر کشور ایران یادداشت تفاهم همکاری اقتصادی امضا کرد.

    به گزارش جیو، این تفاهمنامه در پایان اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و  پاکستان امضا شد که تقویت روابط اقتصادی همچینن تجاری اسلام‌آباد و تهران را به دنبال دارد.

    هدف از برگزاری اجلاس اقتصادی پیگیری مصوبات اجلاس نوزدهم که در آذر 93 در اسلام‌آباد برگزار شد و همچنین رایزنی برای اجرایی شدن تصمیمات مقامات دو کشور مبنی بر افزایش مبادلات تجاری و بازرگانی ایران و پاکستان تا سقف پنج میلیارد دلار بود.

    این اجلاس در حالی برگزار می‌شود که بانک مرکزی پاکستان از امضای توافق‌نامه با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در زمینه همکاری‌های بانکی و مکانیزم پرداخت، خبر داد.

    یک مقام ارشد وزارت بازرگانی پاکستان گفت، موافقت‌نامه تجارت آزاد بین ایران و پاکستان پس از امضای توافق‌نامه همکاری بانکی به زودی بین دو کشور به امضا خواهد رسید.

    وی افزود ما به دنبال پیشرفت در مبادلات تجاری دوجانبه و ارتقاء حجم صادرات با ایران هستیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی