عصر بازار

نوربخش مطرح کرد؛

پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۹۵

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان بیش از تورم خبر داد.

پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در دیدار با روسای کانون‌های بازنشستگی تامین اجتماعی در استان‌ها که معاونان و مدیران ارشد این سازمان نیز حضور داشتند، با بیان اینکه کارگران و بازنشستگان صاحبان اصلی این سازمان هستند، اظهار داشت: به جد به این موضوع اعتقاد داریم.

    وی ادامه داد: با ابلاغ سیاست‌های مقام معظم رهبری در حوزه تامین اجتماعی، در این مسیر حرکت خواهیم کرد و این سیاست‌ها مهمترین راهبرد این سازمان می شود.

    نوربخش به پرداخت‌های سازمان تامین اجتماعی در اسفند ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: این سازمان در آخرین ماه سال گذشته 8 هزار و 400 میلیارد تومان پرداخت کرد که یک هزار و 824 میلیارد تومان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران بود.

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: 3 هزار و 400 میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان پرداخت کردیم.

    وی با اشاره به فعالیت های سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان گفت: حذف دفترچه های درمانی از اقدامات دیگر این سازمان است که یک حرکت انقلابی است و مزایای فراوانی را نصیب بیمه شدگان می کند.

    نوربخش با اشاره به ارتقا هتلینگ بیمارستان های ملکی سازمان تامین اجتماعی افزود: 300 دستگاه آمبولانس در 2 سال اخیر توسط این سازمان خریداری شده است.

    وی با بیان اینکه توسعه خدمات غیرحضوری نیز در بخش بیمه با هدف ایجاد رضایتمندی بیمه شدگان و کارفرمایان اجرا می شود، اظهار داشت: پرونده الکترونیکی، بازرسی الکترونیکی و پرداخت غیرحضوری حق بیمه ها از جمله اقدامات این بخش است.

    نوربخش با بیان اینکه  سازمان تامین اجتماعی برای رفاه حال بازنشستگان این سازمان تلاش می کند، اظهار داشت: طرح کرامت رضوی و اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس کار پر خیر و برکتی است که در ٢ سال گذشته انجام شد و در سال جاری نیز ادامه پیدا می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو