عصر بازار

پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان مستمری در هر هفته

عصر اعتبار- معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی اشاره به اینکه ۶۱ درصد تعهدات قانونی سازمان تأمین اجتماعی در بخش مستمری هاست، گفت: در سال جاری بالغ بر ۵۲ هزار میلیارد تومان مستمری پرداخت می شود که معادل هزار میلیارد تومان در هر هفته است.

پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان مستمری در هر هفته
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمدحسن زدا، در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی که در مرکز همایش های صداوسیما برگزار شد اظهار کرذ: امروز نهالی که در سالهای گذشته کاشته ایم به درختی پرثمر تبدیل شده است. می توانیم در سال 96 طعم شیرین خدمات سازمان را به جامعه تحت پوشش بچشانیم.

    وی با بیان اینکه دریافت حق بیمه مهمترین منابع درآمدی سازمان تأمین اجتماعی است گفت: در سال جاری باید حدود 60 هزار میلیارد تومان وصول منابع صورت گیرد. در این مدت رشد وصولی سازمان بالاتر از رشد حداقل دستمزد بوده است.

    زدا با اشاره به اینکه 61 درصد تعهدات قانونی سازمان تأمین اجتماعی در بخش مستمری هاست، عنوان کرد : در سال جاری بالغ بر 52 هزار میلیارد تومان مستمری پرداخت می شود که معادل هزار میلیارد تومان در هر هفته است.

    وی ادامه داد: برای نخستین بار در تاریخ سازمان با برنامه های عملیاتی کار را شروع می کنیم و در این برنامه ها اهداف مشخص و مسیر اجرا و مسئول و الزامات اجرای برنامه و کنترل و نظارت بر اجرای برنامه نیز مشخص اند.

    معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در نهایت هدف از اجرای این برنامه ها کسب رضایت مردم و جامعه تحت پوشش است گفت: از 130 برنامه عملیاتی 50 برنامه در معاونت فنی و درآمد اجرا می شود، تعمیم و گسترش پوشش بیمه ای به گروههای شغلی فاقد بیمه و توسعه بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد، هوشمند سازی کنترل لیست در هنگام ارسال مکانیزه، اصلاح قانون و آئین نامه های مرتبط با حوزه بیمه ای سازمان، تکمیل طرح جامع بازرسی کارگاهی الکترونیکی و توسعه بازرسی کشفی و همچنین تشکیل پرونده الکترونیک از مهم ترین برنامه های عملیاتی حوزه فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی است که با جدیت و مطابق با برنامه عملیاتی سازمان پیگیری می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو