عصر بازار

مردم برای ثبت نام سری جدید سهام عدالت آماده شوند

عصر اعتبار- زمان دقیق ثبت نام سری جدید مشمولین سهام عدالت بعد از سامانه‌دهی سری قبلی و پرداخت سود در نیمه دوم سال صورت خواهد گرفت.

مردم برای ثبت نام سری جدید سهام عدالت آماده شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، در حالی که سامانه سهام عدالت در روزهای پایانی سال گذشته رونمایی شد تا مشمولین بتوانند از طریق این سامانه صورتحساب دریافت کنند و در صورت تمایل سرمایه خود را تا سقف یک میلیون تومان برای هر یک از افراد خانوار افزایش دهند.

    روند ارائه صورتحساب با گذشت یک ماه از سال 96 همچنان برای مشمولین ادامه دارد و در هفته گذشته سامانه سهام عدالت آماده دریافت شماره حساب شبا از مشمولین است که مشمولین فرصت دارند تا اردیبهشت ماه شماره حساب شبای خود را در سامانه وارد کنند که در صورت اتمام دوره و وارد نکردن شماره حساب سود سال یازدهم سهام عدالت در خزانه به امانت خواهد ماند تا اطلاعات افراد خود را تکمیل کنند.

    مشولین سهام عدالت بخاطر داشته باشند که رقم حدودی سود پرداختی برای هر فرد 90 هزار تومان خواهد بود که این رقم فقط و فقط به شماره حساب شبای فرد واریز می‌شود و به همین دلیل تمامی مشمولین باید به صورت جداگانه حساب باز کرده و آن را به سامانه سهام عدالت برای دریافت سود ارائه دهند.

    با این حال در میان مشمولین سهام عدالت افراد زیر 5 سال نیز وجود دارد که قانون سود‌دهی برای این افراد نیز مستثنی نخواهد بود و قیم و ولی این مشمولین باید به صورت جداگانه برای این افراد افتتاح حساب کرده  و شماره حساب مستغلی را به سامانه سهام عدالت ارائه دهند.

    علاوه بر این در میان مشمولین سهام عدالت افرادی هستند که دارای برگه سهام عدالت هستند ولی امکان ورود به سامانه برای این افراد وجود ندارد، این افراد به علت تکمیل نشده ثبت نام در حال حاضر جز مشمولین و جز بیش از 42 میلیون نفر به شمار نمی‌آیند و این افراد باید تا ثبت نام مجدد سری جدید مشمولین دست نگه دارند و در نوبت بعدی این افراد جز اولین نفرات در لیست مشمولین خواهند و در حال حاضر به هیچ وجه امکان پرداخت سود به افرادی که برگه ثبت نام ناقص دارند وجود ندارد.

    ثبت نام سری جدید مشمولین سهام عدالت بعد از سامانه‌دهی سری قبلی سهامداران و پرداخت سود در نیمه دوم سال جاری صورت خواهد گرفت.

    به گفته مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی زمان ثبت نام سری جدید مشمولین سهام عدالت در اواخر سال جاری خواهد بود که به صورت عمومی برای این امر اطلاع رسانی خواهد شد و در این میان افرادی که دارای برگه سهام عدالت با ثبت نام ناقص هستند در اولویت سری جدید مشمولین قرار می‌گیرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو