عصر بازار

بررسی نرخ دلار در یک ماه گذشته؛

سیر نزولی قیمت دلار بعد از تعطیلات نوروز

عصر اعتبار- کمترین نرخ دلار در بازار آزاد در یک ماه اخیر مربوط به روز ۱۰ فروردین با رقم ۳ هزار و ۷۴۰ تومان بوده است.

سیر نزولی قیمت دلار بعد از تعطیلات نوروز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، بررسی نرخ ارز در یک ماه اخیر نشان می‌دهد که میانگین ارزش دلار به واسطه 23 روز کاری در فروردین ماه رقم 3 هزار و 757 تومان بوده است.

    در این میان بیشترین نرخ دلار در بازار آزاد مربوط به 14 فروردین ماه با رقم 3 هزار و 769 تومان بوده که نسبت به میانگین قیمت دلار در فروردین ماه، 12 تومان بیشتر بوده است.

    همچنین کمترین قیمت دلار در روز 10 فروردین ماه با رقم 3 هزار و 740 تومان، حدود 17 تومان کمتر از میانگین قیمت دلار در فروردین ماه بوده است.

    لازم به ذکر است که نرخ دلار در اولین روز فروردین ماه با نرخ 3 هزار و 748 تومان کار خود را آغاز و با همبن رقم در 31 فروردین ماه کار خود را پایان رساند.

    نگاه اجمالی به نمودار نرخ ارز در فروردین ماه نشان می‌دهد که به واسطه تعطیلات نوروزی، نرخ ارز با نوسان شدید روبرو بود اما از نیمه دوم فروردین ماه به بعد سیر نزولی به خود گرفته است.

    گفتنی است نرخ دلار در آخرین ماه از سال 95 به مرز 3 هزار و 800 تومان هم نزدیک شد و این درحالی است که در اولین ماه از سال جاری قیمت دلار با کاهش همراه بود و بیشترین رقم آن رقم 3 هزار و 769 تومان را تجربه کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی