عصر بازار

نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با مسئولان بخش تعاون

عصر اعتبار- نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با رئیس و اعضای هیأت رئیسه اتاق تعاون و رؤسای کمیسیون‌ها و تعاون‌گران فعال در محل اتاق تعاون ایران برگزار شد.

نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با مسئولان بخش تعاون
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با رئیس و  اعضای هیات رئیسه اتاق تعاون ایران روسای کمیسیون ها و  تعاون‌گر فعال به منظور هم اندیشی در خصوص ظرفیت‌ها، محدودیت ها و چالش‌های توسعه بخش تعاون با محوریت قوانین و مقررات در محل اتاق تعاون ایران برگزار شد.

    در این نشست، علاوه بر نمایندگان شورای اسلامی، مدیرانی از مرکز پژوهش‌های مجلس و بنگاه‌های فعال تعاونی حضور داشتند و درباره چالش‌های پیرامون بخش تعاون کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند در این نشست موضوعاتی نظیر مالیات بر ارزش افزوده، لایحه اصلاحیه قانون بخش تعاون و نحوه تامین مالی تعاونی‌ها از مسیر نظام بانکی یا سرمایه، مطرح شد.

    براساس این گزارش، استفاده از ظرفیت های بخش تعاون کشور در لایه های مختلف اقتصاد، دریافت نظرات اتاق تعاون ایران در تمام لوایح یا طرح هایی که بخش تعاون کشور در آن ذی نفع هست، مورد توافق رئیس و دیگر اعضای  کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی