عصر بازار

در راستای انجام رسالت های اجتماعی انجام شد:

بانک صادرات ایران از نهمین اتوبانک خود رونمایی کرد

عصر اعتبار- ​بانک صادرات ایران در راستای افزایش دسترسی هموطنان به خدمات نوین بانکی، از نهمین دستگاه اتوبانک خود در استان خراسان شمالی رونمایی کرد.

بانک صادرات ایران از نهمین اتوبانک خود رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بانک به منظور افزایش دسترسی هموطنان به خدمات نوین بانکی، ترویج و توسعه ابزارهای پرداخت را در دستور کار قرار داده و با هدف تعمیم و گستره خدمات نوین در اقصی نقاط کشور نسبت به راه اندازی و تجهیز اتوبانک در استان خراسان شمالی اقدام کرده است.
    بر اساس این گزارش، سازه دستگاه های اتوبانک صادرات ایران که در ابتدای محور بجنورد به گرگان راه اندازی شده است، به شیوه ای حرفه ای طراحی  و امکان بهره مندی از خدمات اتوبانک را همزمان برای ٢ دستگاه خودرو سواری فراهم می کند.
    دستگاه های اتو بانک به ویژه استفاده از خدمات بانکی را برای معلولان، جانبازان و افراد کم توان که پیاده شدن از اتومبیل و وسیله نقلیه برای استفاده از خدمات برای آنان دشوار است، بسیار آسان کرده است. از دیگر مزیت های دستگاه های اتوبانک می توان به « جلوگیری از اتلاف زمان برای پیدا کردن محل پارک اتومبیل برای کاربر» و کاهش ترافیک در بزرگراهها و جاده ها و ایستگاه های بین راهی»،« افزایش ضریب امنیت جابجایی وجه نقد» و « کاهش زمان انجام امور بانکی» اشاره کرد.
    این گزارش می افزاید: هدف از راه اندازی اتو بانک ها توسط این بانک، افزایش رضایت شهروندان و تسهیل درانجام امور بانکی به صورت شبانه روزی و هوشمند سازی خدمات بانک و ایجاد امنیت برای مشتریان و کاربران از خدمات بانکداری الکترونیک است.
    گفتنی است؛ اتو بانک یا خودرو پرداز (drive up atm) نوعی از دستگاه های خودپرداز است که کاربر برای انجام امور بانکی از طریق دستگاه خودپرداز، نیازی به پیاده شده از خودرو یا وسیله نقلیه ندارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی