عصر بازار

توسعه زیرساختهای IT؛

راهبرد کلان بانک مهر اقتصاد

عصر اعتبار- معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد در بازدید از اداره امور شعب غرب استان تهران گفت: با توجه به راهبرد کلان بانک مهر اقتصاد برای توسعه زیربنایی در بخش های گوناگون از جمله فناوری اطلاعات سعی می کنیم به نوبه خود سطح تعاملات و خدمت رسانی را برای صاحبان سرمایه و مشتریان افزایش دهیم.

راهبرد کلان بانک مهر اقتصاد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سید مهدی حسینی_ معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات_ در مسیر ارزیابی فعالیت های بخش های گوناگون با محمد قضایی_ رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران_  دیدار و گفتگو کرد.

    حسینی در این دیدار از تعامل بین اداره امور شعب غرب استان تهران و معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات قدردانی کرد و اظهار داشت: با توجه به راهبرد کلان بانک مهر اقتصاد برای توسعه زیربنایی در بخش های گوناگون از جمله فناوری اطلاعات سعی می کنیم به نوبه خود سطح تعاملات و خدمت رسانی را برای صاحبان سرمایه و مشتریان افزایش داده و بستر ارتباطی و اطلاعاتی لازم برای خدمت رسانی بیشتر به مخاطبان را فراهم نمائیم.

    وی در ادامه ابراز امید واری کرد که شعب غرب استان تهران با توجه به آمادگی موجود بتواند با خدمت رسانی مطلوب رضایت حداکثری و بیش از پیش را نزد مخاطبان خود، به ویژه صاحبان سرمایه و تولید کنندگان افزایش دهد.

    محمد قضایی نیز درادامه این دیدار ضمن تشریح فعالیت های شعب غرب استان تهران در حوزه فناوری اطلاعات، چشم انداز فعالیتهای این حوزه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نامگذاری شده را بررسی و ابراز امیدواری کردند که در سال جاری نیز سطح تعاملات افزایش یابد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی