عصر بازار

سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟

عصر اعتبار- رییس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به زمان و نحوه واریز سود سهام عدالت مشمولان گفت: پرداخت سود سهام قبل از ماه‌های تیر و مرداد اجرایی نخواهد شد.

سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، پوری حسینی با اشاره به دریافت شماره حساب مشمولان برای واریز سود سهام عدالت از هفته گذشته خاطرنشان کرد: پرداخت سود سهام قبل از ماه های تیر و مرداد اجرایی نخواهد شد.

    وی در خصوص زمان پرداخت سهام عدالت در فاز دوم گفت: مشمولان در سال گذشته با مراجعه به سامانه از صورتحساب خود مطلع شدند و در فاز دوم که از هفته گذشته شروع شده است، باید کد شبای حساب خود را در سامانه وارد کنند.

    وی ادامه داد: در صورت صحت کد شبا، توسط سامانه ثبت می شود و در غیر اینصورت پیامک خطا به مشمولان فرستاده می شود. همچنین کد شبا باید مخصوص مشمولان باشد و اگر به فردی دیگر متعلق باشد، در سامانه قبول نمی شود.

    پوری حسینی افزود: رسیدگی به این امر که آیا کد شبا به افراد تعلق دارد یا خیر، زمان بَر است و باید به صورت آفلاین بررسی شود و در روز تنها کد شبای یک میلیون نفر بررسی خواهد شد و با توجه به حجم بالای مشمولان حداقل در 48 روز مفید بررسی ها به پایان می‌رسد.

    رییس کل سازمان خصوصی سازی گفت: با توجه به پایان سال مالی 95، از اوایل سال 96 مجامع عمومی شرکت ها برگزار می شود و طی 8 ماه فرصت زمانی دارند تا سود سهام مشمولان را پرداخت کنند.

    پوری حسینی با اشاره به اینکه سازمان خصوصی سازی به رسم امانت سود سهام مشمولان را نزد خود نگاه می دارد تا پس از به حد نصاب رسیدن میان سهامداران توزیع شود، خاطرنشان کرد: این مبالغ باید به حداقل خود برسد و حدود 1000 میلیارد تومان جمع آوری شود.

    وی با بیان اینکه پرداخت سود سهام قبل از ماه های تیر و مرداد اجرایی نخواهد شد گفت: به محض اینکه مبالغ به حد نصاب توزیع برسد، این کار انجام خواهد شد و مشمولانی که تاکنون به سامانه مراجعه نکرده اند، هم اینک می توانند با مراجعه به این سامانه از صورتحساب ها مطلع شوند.

    پوری حسینی شهریورماه را زمان خاتمه مراجعه به سامانه سهام عدالت عنوان کرد و افزود: اگر مشمولان تا این تاریخ به سامانه مراجعه نکنند و کد شبای خود را اعلام نکنند، مبالغ سود سهام این دسته از مشمولان در حساب ما نگهداری می شود تا اطلاعات خود را تکمیل نمایند!

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو