عصر بازار

ظهور و بروز عملکرد بانک از طریق روابط عمومی صورت می‌گیرد

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تقدیر از عملکرد روابط عمومی و حوزه مدیریت در سال ۹۵ گفت: ظهور و بروز عملکرد بانک از طریق روابط عمومی صورت می‌گیرد.

ظهور و بروز عملکرد بانک از طریق روابط عمومی صورت می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه بررسی عملکرد سال 95 امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و تدوین برنامه‌های این امور در سال 96 بابیان این مطلب افزود: تلفیق اداره روابط عمومی و حوزه مدیریت در چارت سازمانی باهدف ارتقاء این دو بخش و افزایش اختیارات این حوزه صورت گرفته است.

    مهدیان با تأکید بر اهمیت تکریم مشتریان بیرونی و داخلی و شناسایی نیازهای ایشان در طراحی محصولات جدید خاطرنشان کرد: روابط عمومی از طریق برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و شناسایی نیازهای آن‌ها می‌تواند سایر ارکان بانک را در تدوین برنامه‌ها یاری نماید.

    مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تأکید بر نقش روابط عمومی در ایجاد تصویر بهینه از سازمان افزود: با توجه به افزوده شدن خدمت بانکداری شرکتی در بانک توسعه تعاون، حرکت در این مسیر با تدوین برنامه جامع تبلیغات امکان‌پذیر خواهد بود.

    در ادامه جلسه عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره و ذوالفقاری مدیر امور مالی توضیحاتی در خصوص برنامه‌های سال 96 ارائه دادند.

    شایان‌ذکر است در این جلسه حسین زاده مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، طالبی رئیس اداره روابط عمومی، سایری رئیس حوزه مدیریت و معاونین ادارات روابط عمومی در خصوص عملکرد سال 95 و برنامه‌های سال 96 توضیحاتی ارائه نمودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی