عصر بازار

کلید موفقیت بانک سرمایه در دستان پرتوان نیروهای متخصص و متعهد این بانک است

عصر اعتبار- مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک سرمایه، با روسای شعب منطقه غرب و استان البرز دیدار کرده و با آنها به گفتگو پرداختند.

کلید موفقیت بانک سرمایه در دستان پرتوان نیروهای متخصص و متعهد این بانک است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علیرضا پویان شاد، مدیر عامل و عضو هیات مدیره، به همراه اعضای هیات مدیره این بانک در جمع روسای شعب منطقه غرب تهران و استان البرز حضور یافته و ضمن بیان سخنانی با آنان در خصوص برنامه ها و الزامات کنونی برای اداره بهینه و موثر بانک گفت و گو کرد.
    در این مراسم، پویان شاد با اشاره به این که هیچ کس به جز نیروهای متعهد و متخصص بانک قادر نیست مشکلات فرا رو را بر طرف نماید، اعلام کرد: ما به وجود همکاران سخت کوش و همدل خود در بانک سرمایه افتخار می کنیم و اعتقاد داریم کلید حل مشکلات و راهگشایی برای توفیقات و موج آفرینی. نقش آفرینی موثر این بانک در اقتصاد کشور و تامین حقوق مشتریان و سهامداران تنها و تنها به دست پرسنل سخت کوش و مسئولان متعهد بانک از روسای شعب تا هیات مدیره بانک است.
    وی با اشاره به این که نمی توانیم برای حل مشکلات و حرکت در مسیر توسعه منتظر اقدامات و کمک دیگران باشیم افزود: ما باید ضمن تعامل با همه کسانی که می توانند به نحوی به تحقق اهداف عالی بانک کمک کنند، قدم اساسی و نهایی را با تکیه بر سرمایه ارزشمند انسانی بانک برداریم تا ضمن ایجاد پویایی و نشاط در بین همکاران، زمینه ارتقا و رشد فردی و سازمانی همه اعضای خانواده بزرگ بانک خوب سرمایه را در یک توسعه پایدار فراهم کنیم.
    در این مراسم همچنین دکتر محمدرضا خانی، عضو هیات مدیره بانک سرمایه، با اشاره به این که مدیر عامل جدید بانک سرمایه از افراد متخصص نظام بانکی در عرصه های دولتی و خصوصی است، گفت: آقای پویان شاد تا کنون منشا خدمات ارزنده ای در سیستم بانکی کشور بوده است و با تکیه بر سیستم مداری و سازمان مداری توانسته است با طرح ایده های نو و ماندگار به گونه ای عمل کند که حتی در غیاب وی هم سیستم تحت مدیریت و همکاران ایشان مسیری را که برای کارها و تحقق امور مشخص شده است، ادامه دهند و این موضوع مهم می تواند در کنار سرمایه ارزشمند انسانی این بانک اتفاقات تاثیرگذاری را در ارتقای جایگاه این بانک در نظام بانکی کشور رقم زده و منشأ خدمات بیشتر و موثرتری برای مشتریان باشد.
    دکتر بهمن خادم، دیگر عضو هیات مدیره بانک سرمایه نیز در سخنانی کوتاه و با اشاره به این موضوع که از پویان‌شاد در نظام بانکی به نیکی و برخورداری از سعه صدر و جدیت در امر مدیریت یاد می شود، گفت: متاسفانه کسانی که منافع آنان بر اثر پیگیری های بانک سرمایه برای احقاق حقوق بانک و مشتریان آن به خطر افتاده است، با شایعه پراکنی چالش هایی را برای بانک پدید آورده اند که به حول و قوه الهی و سخت کوشی و غیرت و تعصب یکایک همکاران توانسته ایم از این بحران های ساختگی عبور کنیم، اما برای تحقق اهداف بزرگ و مهم بانک باید تلاشی مضاعف و هدفمند داشته باشیم.
    گفتنی است در این نشست ضمن معارفه سید مرتضی پورمرعشی، علی حسینی و مجتبی زمانیان که به تازگی مسئولیت معاونت اعتبارات و حقوقی، ریاست اداره امور شعب و ریاست اداره حوزه مدیریت بانک را بر عهده گرفته اند، هر یک از ایشان در سخنانی کوتاه ضمن معرفی مختصر خود نکاتی اجمالی را در ارتباط با حوزه مسئولیت خود به اطلاع مدیر عامل و اعضای هیات مدیره و نیز روسای شعب غرب تهران و استان البرز رساندند.
    شایان ذکر است این دیدارها و نشست ها با هدف اعلام برنامه ها و سیاست های جاری بانک و به منظور آشنایی بیشتر با مسئولان و روسای شعب بانک سرمایه به صورت منطقه ای برنامه ریزی و اجرا می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی