عصر بازار

در آستانه انتخابات و در تضاد با حزب حاکم مطرح شد

وعده افزایش دستمزد پزشکان از سوی اپوزیسیون انگلیس

عصر اعتبار- حزب اپوزیسیون انگلیس برای جذب آراء مردم در مسایلی که سیاست‌های حزب حاکم عملکرد ضعیفی داشته، وعده‌های انتخاباتی حفظ حقوق اروپاییان و افزایش دستمزد کارکنان سیستم درمان عمومی می‌دهد.

وعده افزایش دستمزد پزشکان از سوی اپوزیسیون انگلیس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، حزب کارگر بریتانیا در آستانه برگزاری انتخابات سراسری در این کشور وعده داده است در صورت پیروزی حقوق میلیون‌ها شهروند اتحادیه اروپا که ساکن بریتانیا هستند، محفوظ بماند.

    به نوشته خبرگزاری رویترز، حزب اپوزیسیون بریتانیا وعده داده است اگر بتواند در انتخابات پیش‌رو بیشترین کرسی‌های پارلمان را به دست آورده و تشکیل کابینه دهد، تمام حقوق شهورندان اتحادیه اروپا با وجود برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) حفظ شود.

    سخنگوی برگزیتِ حزب کارگر گفت شهروندان اتحادیه اروپا بخشی از جامعه ما هستند و نباید از آنان به عنوان برگ برنده در مذاکرات خروج استفاده کرد.

    وی همچنین درباره بازار واحد اتحادیه اروپا گفت، راهبرد حزب کارگر استفاده ازمنافع این بازار است و مساله شغل و اقتصاد را به تحدید مهاجرت‌ها اولویت می‌دهد.

    شبکه اسکای نیوز هم خبر داد، حزب اپوزیسیون بریتانیا در این وعده‌های انتخاباتی که کاملا در تضاد با سیاست‌های حزب حاکم کنونی (حزب محافظه‌کار) است اعلام کرد حزب کارگر برای کارکنان خدمات درمان عمومی بریتانیا افزایش حقوق و دستمزد را در نظر گرفته است.

    طی هفت سال متوالی دستمزد کارکنان خدمات و درمان عمومی بریتانیا تنها یک درصد افزایش داشته است و این روند تا سال 2020 ادامه خواهد داشت در حالی که که این درصد کمتر از تورم در این کشور بوده است.

    مساله دستمزدهای پزشکان و کارکنان خدمات درمان عمومی بارها و بارها در چند سال گذشته که محافظه‌کاران در بریتانیا حاکم بودند، منجر به اعتصاب‌های طولانی پزشکان و پرستاران شد اما سیاست دولت بریتانیا تغییر نکرده است.

    اما نتایج نظرسنجی‌ها در کمتر از 7 هفته مانده تا برگزاری انتخابات سراسری نشان می‌دهد، محافظه‌کاران با اختلاف زیادی پیشتاز هستند. اما این وعده های حزب اپوزیسیون می‌تواند طی روزهای باقی مانده تا انتخابات، تغییراتی در توازن محبوبیت دو حزب ایجاد کند.

    گروه تحقیقات کاتار روز سه‌شنبه (دیروز) اعلام کرد آخرین نظرسنجی این موسسه نشان می‌دهد 46 درصد رای‌دهندگان حامی حزب محافظه‌کار، 24 درصد حامی حزب کارگر و 11 درصد حامی حزب لیبرال دموکرات هستند.

    انتخابات زودتر از موعد بریتانیا روز هشتم ماه ژوئن مصادف با هجدهم خرداد برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو