عصر بازار

کنفرانس بررسی مسایل تجاری ایران در لندن گشایش یافت

عصر اعتبار- کنفرانس 'بررسی مسایل تجاری ایران در سال ۲۰۱۷' روز چهارشنبه با حضور حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران و شماری از کارشناسان و فعالان اقتصادی در لندن گشایش یافت.

کنفرانس بررسی مسایل تجاری ایران در لندن گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران و 'جک استراو' وزیر امور خارجه پیشین انگلیس از جمله سخنرانان این کنفرانس یک‌روزه هستند.
    'بررسی چشم‌انداز تجاری ایران'، 'تجربیات لازم برای تجارت با ایران' 'مساله تحریم‌های اولیه آمریکا و ضرورت درک آنها' و بررسی 'بخش‌های صنعتی ایران و نقش آن در رشد تجاری ایران' از جمله محورهای این کنفرانس بیان شده اند.
    گروه بین المللی 'جی تی آر' که برگزار کننده اصلی این کنفرانس است، در گزارشی در این ارتباط عنوان کرد که سال 2017 میلادی متعاقب تحولات مهم صورت گرفته در سال 2016 میلادی، سالی مهم برای ایران به لحاظ تجاری شمرده می‌شود.
    در این گزارش بیان ‌شده است: در سال 2016 میلادی شاهد تحولات مهمی از جمله اجرایی شدن برجام، امضای شمار زیادی توافق با ایران، هیجان زیاد در مورد توانایی بالقوه ارائه ‌شده توسط یک بازار اقتصادی جدید در کنار بحث‌های سیاسی و اظهارنظر کارشناسان در مورد مسایل مختلف از جمله وضعیت تحریم‌ها و آثار آنها بودیم .
    این گزارش می‌افزاید: روی کار آمدن دولت جدید آمریکا و اظهار نظراتش در مورد برجام، در کنار انتخابات ریاست جمهوری ایران که قرار است در ماه 'می ' برگزار شود، فرصت مناسبی را برای کارشناسان تجاری جهت گرد هم آمدن و گفت‌وگو در مورد چشم‌انداز تجاری آینده ایران فراهم ساخته است.
    گروه ' جی تی آر' در این گزارش بیان داشت: این کنفرانس فرصتی فراهم ساخته است که کارشناسان تجاری بتوانند تجربیات خود را به اشتراک گذاشته و بینشی در مورد فرصت‌های موجود در بازار هیجان‌انگیز ایران به دست آوردند.
    این کنفرانس در دو نشست صبح و بعدازظهر ادامه خواهد داشت.
     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی