عصر بازار

واریز بیش از ۶۰۰ میلیون ریال حق بیمه برای زنان سرپرست خانوار

عصر اعتبار- مدیر کمیته امداد شهرستان پیشوا گفت: واریز مبلغ ۶۳۰ میلیون ریال حق بیمه برای ۷۲ زن سرپرست خانوار انجام شده است.

واریز بیش از ۶۰۰ میلیون ریال حق بیمه برای زنان سرپرست خانوار
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجتبی عبدالهی مدیر کمیته امداد شهرستان پیشوا اظهار داشت: از جمله سرفصل های کمیته امداد در حوزه بهداشت شامل آموزش سلامت، اهدا اقلام بهداشتی، احداث و بهسازی سرویس‌های بهداشتی، ارایه خدمات بهداشتی در اردوگاه‌ها، رفع سوء تغذیه کودکان کمتر از 6 سال، معاینات دوره‌ای از مجریان طرح‌ های اشتغال و ارزیابی سلامت زنان سرپرست خانوار تحت حمایت است.

    وی با اشاره به اهمیت نقش آموزش های  بهداشتی در ارتقا سطح سلامت مددجویان تحت حمایت این نهاد، افزود: در سرفصل های آموزشی ضمن ارایه مطالب مفید توسط کارشناسان مرکز بهداشت و درمان درخصوص بهداشت فردی و گروهی به ویژه پیشگیری از بیماری ها، موجبات رشد و ارتقای سطح سلامت خانواده های تحت پوشش را فراهم می کند که در این راستا 540 مددجوی تحت حمایت در سال 95 از کارگاه‌های آموزش سلامت کمیته امداد بهره‌مند شده اند.

    عبدالهی با بیان اینکه بیش از 505 میلیون ریال از ابتدای سال 96 تا کنون در بخش درمان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است، ادامه داد: بیش از 632 مددجوی تحت حمایت از خدمات بهداشت، درمان و امور بیمه ای بهره مند شده اند.

    مدیر کمیته امداد شهرستان پیشوا با تأکید بر اینکه این نهاد در حوزه بیمه خدمات درمانی پایه اقدامات گسترده ‌ای را انجام داده است، اضافه  کرد: واریز مبلغ 630 میلیون ریال حق بیمه برای 72 زن سرپرست خانوار و مجری طرح خودکفایی به سازمان تأمین اجتماعی از دیگر اقدامات این نهاد بوده است.

    وی خدمات مختلف بهداشتی و درمانی را در قالب هزینه نگهداری، هزینه لوازم پزشکی، تجهیزات توانبخشی، ارتقای شاخص‌های بهداشتی و پرداخت فرانشیز هزینه‌های بستری به بیماران تحت حمایت عنوان کرد و گفت: نیکوکاران می توانند برای عضویت در طرح های مشارکتی و کمک به خانواده های نیازمند این شهرستان با حضور در دفتر کمیته امداد شهرستان پیشوا و با شماره گیری سامانه تلفنی 7355 اقدام کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی