عصر بازار

دیواندری مطرح کرد:

راه اندازی شعب بانک های ایرانی در اروپا بررسی می شود

عصر اعتبار- رئیس پژوهشکده پولی و بانکی از راه اندازی شعب بانکهای ایران و اروپا خبر دادو گفت: بانک مرکزی اقدام های مهمی را برای اتصال مجدد نظام بانکی ایران به نظام بین المللی در دستور کار دارد.

راه اندازی شعب بانک های ایرانی در اروپا بررسی می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علی دیواندری در همایش تجاری و بانکی ایران و اروپا  افزود: بانک مرکزی اقدام های مهمی را برای اتصال مجدد نظام بانکی ایران به نظام بین المللی در دستور کار دارد و از این رو انتظار دارد که همزمان با انجام این اقدام ها، مسیر برای توسعه روابط تجاری و بانکی هموارتر شود.
    وی به محورهای این هماش اشاره کرد و افزود:بررسی روند پیشرفت اصلاحات در نظام بانکی ایران برای تسریع در اتصال به نظام بین الملل از محورهای اصلی این همایش است.

    وی افزود: در این پیوند موضوعاتی چون آینده صنعت پرداخت، راه اندازی بانک های ایرانی در اروپا و رعایت استانداردهای بین المللی طی دو روز برگزاری همایش مورد بررسی کارشناسان قرار می گیرد.

    رییس پژوهشکده پولی و بانکی  از اروپا به عنوان دومین شریک تجاری ایران پس از آسیا یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که برگزاری این همایش ها بتواند در تسهیل فضای تجاری و بانکی دو طرف موثر باشد.

    وی اظهار داشت: در این همایش فرصت های سرمایه گذاری در ایران بویژه سرمایه گذاری در امور زیربنایی و نیز انرژی به مهمانان خارجی همایش معرفی می شود.

    دیواندری تصریح کرد:یکی از محورهایی که در این همایش مورد بررسی کارشناسی قرار خواهد گرفت  رعایت الزامات و مقررات بین المللی و مقررات مبارزه با پولشویی است که یکی از پیش نیازهای اتصال مجدد نظام بانکی ایران به نظام بین الملل است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی