عصر بازار

نوربخش عنوان کرد؛

افزایش ظرفیت اعزام بازنشستگان تامین اجتماعی به مشهد مقدس

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، از افزایش ظرفیت اعزام بازنشستگان تامین اجتماعی به مشهد مقدس در اجرای طرح کرامت رضوی خبر داد.

افزایش ظرفیت اعزام بازنشستگان تامین اجتماعی به مشهد مقدس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، دکتر سید تقی نوربخش گفت: طی سه سال گذشته و از زمان شروع به کار دولت یازدهم هر سال شاهد افزایش مستمری بازنشستگان بیش از نرخ تورم بوده ایم و با اقدامات صورت گرفته بخشی از عقب ماندگی های سالهای قبل جبران شده است اما هنوز تا رفع مشکلات بازنشستگان و پرداخت حقوق مناسب به آنان فاصله داریم.

    وی با اشاره به تصویب شرایط مناسب برای پرداخت بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی در برنامه ششم توسعه، افزود: با پرداخت بدهی دولت به تأمین اجتماعی امکان تأمین منابع برای همسان سازی حقوق بازنشستگان فراهم می شود.

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در ادامه به اقدامات گسترده صورت گرفته برای ارتقاء خدمات درمانی پرداخت و گفت: هزینه درمان بیمه شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی از ٧۰۰۰ میلیارد تومان در سال ٩٢ به ١٩۰۰۰ میلیارد تومان در سال ٩٥ رسید.

    نوربخش افزود: در سال های اخیر اقدامات اساسی برای کاهش پرداخت از جیب و ارتقاء همه جانبه خدمات درمانی صورت گرفته است.

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، افزایش ظرفیت اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس در اجرای طرح کرامت رضوی را از دیگر برنامه های سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد و گفت: طرح کرامت رضوی برای سفر رایگان به مشهد را امسال یک و نیم برابر می کنیم و اعزام بازنشستگان از روزهای آینده و در هفته کارگر آغاز می شود.

    وی توسعه خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی با اولویت مناطق محروم را مورد تأکید قرار داد و افزود: در سال جاری ٤ بیمارستان نیز در مناطق محروم افتتاح می شود و دو بیمارستان در روزهای آینده افتتاح خواهد شد.

    نوربخش صیانت از اموال بیمه شدگان و بازنشستگان را مهمترین وظیفه سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: ما صیانت از اموال شما را وظیفه خود می دانیم و باپیگیری های صورت گرفته و حکم دستگاه قضایی ٦۰۰ میلیارد تومان از اموال شما به سازمان بازگشته است و ٤۰۰ میلیارد تومان نیز در محاکم پیگیری می کنیم تا به سازمان برگردانیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی