عصر بازار

جایزه یک میلیون تومانی برنده خود را شناخت

بام بانک ملی ایران یک میلیونی شد

عصر اعتبار- طی چند روز گذشته با افتتاح حساب توسط یکی از مشتریان شعبه چهار راه حافظ مشهد بانک ملی ایران در سامانه بام،تعداد کاربران این سامانه یک میلیون نفر شد و طبق قرار قبلی جایزه یک میلیون تومانی به این مشتری خوش‌شانس اهدا خواهد شد.

بام بانک ملی ایران یک میلیونی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، براساس اعلام قبلی این بانک، اعضای جدید سامانه بام در مقاطع یک میلیون ،یک میلیون و 100 ، 200 ،300 ،400، 500، 600 ،700 ،800 ،900 هزار تا کاربر ثبت نامی رتبه2 میلیون نیز از جایزه نقدی معادل این اعداد بهره‌‌مند خواهند شد. به عبارت دیگر کاربر 2 میلیونی عضو این سامانه ،جایزه 2 میلیون تومانی دریافت خواهد کرد.
    همچنین بر اساس سیاست مسئولان بانک ملی ایران و با هدف افزایش انگیزش کارکنان این بانک ، از شعبی که در این طرح در جذب کاربران مذکور موفق عمل کنند ،تقدیر خواهد شد.
    امنیت بالا، جامعیت،کاربری بسیار آسان و هوشمندی سامانه بانکداری اینترنتی(بام) از مهمترین علل استقبال مشتریان از این سامانه است. رضایت خاطر مشتریان بانک از این سامانه به حدی بوده که پس از گذشت 16 ماه از راه اندازی آن، یک میلیون نفر کاربرجذب این سامانه شدند. بام دارای مزیت‌های منحصر به فردی در بانکداری الکترونیک بوده و در سال 1395 به عنوان برتر در حوزه خلاقیت و نوآوری از سوی ششمین جشنواره مرحوم دکتر نوربخش معرفی شد.
    این سامانه براساس ویژگی « هر مشتری یک سامانه» به نحوی طراحی گردیده است که کاربر علاوه بر دریافت طراحی و پیام های ویژه خود می تواند بر اساس کاربردهای مورد نیازش چیدمان صفحه پیشخوان خود را با نظر خود انجام دهد. حذف ابزارهای رمزساز جانبی (token) که در سامانه سبا به کار می رفت و افزایش امنیت سامانه از دیگر ویژگی های سامانه می باشد.
    از امکانات و خدمات ارائه شده در این سامانه می توان به مواردی نظیر امکان ورود امن و دو مرحله‌ای، خلاصه حساب ها، صورتحساب، محاسبه و پرداخت اقساط تسهیلات، محاسبه سود سپرده‌ها، داشبورد، مدیریت مالی شخصی، تاریخچه انتقال پول، مشخصات کاربر، پرداخت قبض، انتقال پول کارت به کارت و حساب به حساب، تعیین مبلغ و تاریخ چک، استعلام وضعیت چک، واحدهای بانک، دفترچه تلفن، بازخوردها، گزارش تسهیلات و نرخ ارز اشاره کرد.
    خرید شارژ خودکار، انتقال پول دسته‌ای، انتقال کارت به کارت دسته‌ای، انتقال وجه به حساب های خیریه، انتقال پول مستمر و تهیه صورتحساب تلفیقی و مدیریت صورتحساب از دیگر امکانات این سامانه می‌باشد.
    مشتریانی که عضو سامانه پیامکی بانک ملی ایران ( ساپتا) هستند، بدون نیاز به مراجعه به شعب از طریق سایت این بانک به آدرس www.bmi.ir می‌توانند عضویت خود را در سامانه فعال کنند.
    سایر مشتریانی که عضو سامانه پیامکی ( ساپتا) نیستند، می‌توانند می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور و فعال‌سازی ساپتا به عضویت این سامانه درآیند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو