عصر بازار

معرفی خدمات بانک سامان به فعالان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران

عصر اعتبار- گروه مالی سامان در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به معرفی انواع خدمات مالی خود خواهد پرداخت.

معرفی خدمات بانک سامان به فعالان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیران ارشد گروه مالی سامان در مدت برگزاری نمایشگاه، با حضور در غرفه‌ اختصاصی بانک در سالن 12، پذیرای بازدیدکنندگان ‌و پاسخگوی پرسش‌های مختلف سازمان‌ها، شرکت‌ها و سایر علاقمندان خواهند بود.

    بر اساس این گزارش، بانک سامان با نگاهی ویژه به صنعت نفت، گاز و پتروشیمی آمادگی دارد تا ظرفیت‌های ارتباطی و اجرایی خود را برای ارائه خدمات ارزی و ریالی، به تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی و غیرنفتی، بازرگانان شرکت‌های خدمات و حمل‌و‌نقل ارایه کند.

    بانک سامان در حال حاضر خدماتی همچون مشاوره تخصصی ارزی، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های ارزی، خدمات اعتبارات اسنادی وارداتی و صادراتی و خرید ارزهای حاصل از صادرات فرآورده‌ها و محصولات نفتی و غیرنفتی ازطریق شبکه گسترده بانکی در سراسر جهان را در اختیار صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی و غیرنفتی قرار می‌دهد.

    گفتنی است، بیست‌ودومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از 16 تا 19 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی