عصر بازار

دیدارمدیران استانی بانک ایران زمین با رئیس مجامع امور صنفی شهرستان مینودشت

عصر اعتبار- به‌منظور تعامل بیشتر و معرفی خدمات بانک، مدیرشعب استان گلستان بانک ایران زمین با رئیس مجامع امور صنفی این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.

دیدارمدیران استانی بانک ایران زمین با رئیس مجامع امور صنفی شهرستان مینودشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، با هدف توسعه روابط و معرفی خدمات بانک ایران زمین، بهشتی مدیرشعب استان گلستان به همراه مسئولان استانی این بانک با سید هاشم حسینی رئیس مجامع امور صنفی شهرستان مینودشت دیدار و گفتگو کردند.
    در این دیدار بهشتی ضمن تشریح فعالیت های متنوع بانک بیان کرد: بانک ایران زمین با هدف توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، تنوع سپرده ها با شرایط ویژه و صدور انواع کارت های بانکی پیشرو در ارائه خدمات بانکی بوده و به دنبال آن است تا با گذر از شرایط کنونی به بانکی دیجیتال تبدیل شود.
    حسینی رئیس مجامع امور صنفی ضمن خوشامدگویی به مسئولان بانک ایران زمین به توضیحاتی درباره ساختار مجمع و اعضاء پرداخت و عنوان کرد: 16 اتحادیه این شهرستان کلیه امور خود از قبیل صدور مجوز، صدور و تمدید جواز کسب را در این امورصنفی انجام می دهند.
    حسینی گفت: انجام فعالیت های بانکی اتحادیه قبلا در بانک دیگری انجام گرفته است اماچون تعدادی از کسبه با مراجعه به شعبه بانک ایران زمین و دریافت خدمات به موقع و متناسب و رفتار مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع توسط همکاران این شعبه پیشنهاد شد تا کلیه امور بانکی این اتحادیه ها در این بانک انجام شود.
    در این دیدار، طرفین راه‌های همکاری متقابل و گسترش ارتباطات را مورد بحث ‌وبررسی قرار دادند، و بر تعامل و گسترش همکاری تأکید کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی