عصر بازار

دیدار مدیرعامل جدید موسسه اعتباری کاسپین با سپرده‌گذاران

عصر اعتبار- افتخار مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین: از سپرده های سپرده گذاران صیانت خواهم نمود و در پرداخت های وجوه عدالت را رعایت خواهم کرد.

دیدار مدیرعامل جدید موسسه اعتباری کاسپین با سپرده‌گذاران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از روابط عمومی موسسه، دکتر محمد جعفر افتخار مدیر عامل به اتفاق جناب اقای نعیمی رئیس هیات مدیره و ساعی راد عضو هیات مدیره امروز 12 اردیبهشت ماه پس از اتمام دومین جلسه هیأت مدیره در ساختمان مرکزی موسسه اعتباری در جمع سپرده گذاران حاضر و پس ازایراد سخنانی به سوالات و ابهامات آنها پاسخ دادند .
    وی طی سخنانی اظهار داشت اینجانب با پشتیبانی و اتکای به خداوند بزرگ و پشتکاری که در خود سراغ دارم در جهت حل مشکلات موجود این مسولیت را پذیرفتم و تمام وجودم تلاش خواهم نمود تا در جهت صیانت از سپرده های مردم و ساماندهی مجموعه وبرقراری عدالت در پرداخت ها گام بردارم . مدیر عامل موسسه اعتباری کاسپین مردم را از تجمع در خیابان برحذر داشت و گفت من حاضرم در جمع سپرده گزاران در محل مناسبی حضور یابم وبه سوالات انها پاسخ دهم.
    وی در خصوص موسسه اعتباری فرشتگان افزود تا به حال این تعاونی در موسسه اعتباری کاسپین ادغام نشده است و باید اموال تعاونی تحویل کاسپین بشودو با توجه به آنها پاسخگوی سپرده گزاران باشیم. وی در پاسخ به سوال یکی از سپرده گزاران مبنی بر گلایه ازعدم پاسخگویی و اطلاع رسانی مدیران قبلی موسسه ، افزود لازم است با توجه به اینکه باید مردم ازآخرین اقدامات انجام شده اطلاع داشته باشند لذا تلاش می شود تا با راه اندازی سایت دو طرفه مردم و مدیران و لزوم پاسخگویی ارتباط متقابلی با سپرده گزاران داشته باشیم . در این جلسه نماینده سپرده گذاران و چند نفر دیگر به طرح سوالات متعدد خود پرداختند و مدیرعامل موسسه نیز به سوالات مطروحه پاسخ دادند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی