عصر بازار

طرح خدمت میان بانک ملی و بانک توسعه صادرات ایران تمدید شد

عصر اعتبار- طرح خدمت میان بانک ملی و بانک توسعه صادرات ایران مربوط به پرداخت چک و واریز وجه به صورت متقابل در شعب بانک های مذکور بار دیگر تمدید شد.

طرح خدمت میان بانک ملی و بانک توسعه صادرات ایران تمدید شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این طرح که با هدف ارائه خدمات آسان، سریع و صحیح به فعالان اقتصادی ایجاد گردیده مشتریان می توانند چک بانک های یادشده را در کلیه شعب بانک ملی و یا بالعکس نقد نمایند.

    بر اساس تفاهم‌نامه ای که سال 93 میان مدیران عامل بانک ملی و بانک توسعه صادرات به امضا رسید، امکان تعامل دو جانبه در ارائه خدمات بانکی به مشتریان فراهم شده است.
    این خدمات شامل امکان واریز وجوه به حساب و پرداخت وجه چک های مشتریان در شعب طرفین در فاز اول و سایر خدمات مانند بروات ، حوالجات طبق ضوابط و دستور العمل های بانکی به صورت آنلاین است.
    هدف اجرای طرح خدمت تسریع در ارائه خدمات بانکی، استفاده بهینه از ظرفیت مشترک شعب بانک ها و بهبود خدمت رسانی به عموم مردم و نیز به منظور کاهش هزینه های سرمایه گذاری در زمینه توسعه فیزیکی شبکه بانکی با بهره گیری از ابزارهای فناوری اطلاعات عنوان شده است.

    این طرح با هدف ارائه خدمات آسان، سریع و صحیح به فعالان اقتصادی پایه ریزی شده و ضریب اعتماد و امنیت خاطر در حوزه فعالیت های بانکی را برای صادرکنندگان در سراسر کشور بالا می برد.

    بانک توسعه صادرات به دنبال آن است که از طریق طرح هایی چون طرح خدمت، مشکل محدودیت شعب را که ویژگی تمامی اگزیم بانکهاست، مرتفع نماید و آسایش مشتریان را از طریق کاهش رفت و آمد به شعب متبوع خود فراهم کند.

    برای آگاهی بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

    http://www.edbi.ir/general_content/1062/1062.htm

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی