عصر بازار

کلاهبرداری ۳۰۰ میلیون تومانی با فروش مجمسه های زیرخاکی

عصر اعتبار- کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان اعضای باند سه نفره ای را که با فروش مجسمه های طلا و زیر خاکی مبلغ ۳۰۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان کلاهبرداری کرده بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

کلاهبرداری ۳۰۰ میلیون تومانی با فروش مجمسه های زیرخاکی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان  گفت: در پی شکایت چندین شهروند مبنی بر اینکه سه فرد با فروش مجسمه های طلا مبالغی را از آنها سرقت کرده و متواری شده اند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

    وی افزود: در بررسی پلیس مشخص شد این افراد از 6 نفر به ترتیب مبالغ 200 میلیون تومان،40 میلیون تومان ، 25 میلیون تومان ، 50 میلیون تومان ، 30 میلیون تومان و 20 میلیون تومان با ترفند فروش مجسمه های طلا زیر قیمت بازار کلاهبرداری کرده اند .

    سردار آقاخانی بیان داشت: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند هر سه سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کنند،متهمان هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شدند به کلاهبرداری مبلغ 300 میلیون  و 650 هزار تومان اعتراف کردند.

    وی اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و هر سه کلاهبردار جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

    فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس در زمینه کشف ابعاد بیشتر کلاهبرداری این افراد در دست بررسی است، خاطر نشان کرد: کلاهبرداران طی تماس با شاکیان اعلام می کردند تعدادی مجسمه طلا و زیر خاکی پیدا کرده اند و آنها را زیر قیمت بازار می فروشند و پس از کسب اطمینان، مشتریان خود را پای قرار می کشانده و پس از ضرب و شتم ،وجوه نقد آنها را سرقت و متواری می شدند که به همه مردم توصیه می شود فریب این افراد شیاد و کلاهبردار را نخورند و به تماس ها و پیامک های اغواگرانه توجهی نکنند و همچنین افرادی که از آنها به این شیوه کلاهبرداری شده می توانند به پلیس آگاهی اصفهان واقع درخیابان قائمیه مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی