عصر بازار

دریافتی شاغلان کدام استانها بیشتر است؟

عصر اعتبار- بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده در گزارش سراسری حقوق و دستمزد سال ۱۳۹۵، میانگین حقوق دریافتی در سطوح غیرمدیریتی در سه استان بوشهر، هرمزگان و خوزستان از سایر شهرهای کشور بیشتر است.

دریافتی شاغلان کدام استانها بیشتر است؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، بر اساس این داده‌ها میزان دریافتی شاغلان در استان بوشهر 39 درصد، استان هرمزگان 21 درصد و استان خوزستان 5 درصد از متوسط دریافتی در استان تهران بیشتر است.

    یافته‌های این گزارش مشخص کرده که استان تهران در رده چهارم بیشترین دریافتی‌ها قرار دارد و بعد از آن استان‌های فارس و البرز پیشتاز هستند.

    نکته جالب در مورد این رتبه‌بندی، حضور استان خراسان رضوی در جمع استان‌هایی است که میانگین دریافتی آنها به طور قابل ملاحظه‌ای از تهران کمتر است. داده‌های گزارش حقوق و دستمزد نشان می‌دهد که میانگین دریافتی شاغلان در استان خراسان رضوی 27 درصد کمتر از استان تهران است.

    گزارش حقوق و دستمزد سال 1395 مرجع آگاهی از میزان حقوق و دستمزدها در مشاغل مختلف در کشور است که بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده از بیش از 100 هزار نیروی متخصص تمام‌وقت در گروه‌های شغلی مختلف منتشر شده است. این گزارش تحقیقی همه ساله توسط وب‌سایت ایران‌ تلنت تولید و منتشر می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی