عصر بازار

انهدام باند جعل تراول چک و اسناد دولتی در البرز

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند تکثیر تراول چک‌های جعلی و جعل اسناد و مدارک دولتی در پوشش ارایه خدمات کامپیوتری در شهرستان فردیس خبر داد.

انهدام باند جعل تراول چک و اسناد دولتی در البرز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت یک واحد به ظاهر ارائه دهنده خدمات کامپیوتری در خصوص تکثیر و فروش تراول چک‌های جعلی و جعل اسناد و مدارک دولتی در شهرستان فردیس پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

    وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و چندین شبانه روز تعقیب و مراقبت از واحد مذکور و اطمینان از حضور متهم اصلی با هماهنگی مقام قضائی، نامبرده را دستگیر و از مخفیگاه وی تعدادی اسناد و مدارک دولتی، گواهی نامه، تعدادی چک، کارت معاینه فنی، اسکناس جعلی، کارت خودرو، کارت ملی، گذر نامه، مهر و علائم دولتی و … کشف کردند.

    این مقام انتظامی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر تکثیر و فروش 400 فقره تراول چک و اسناد و مدارک جعلی با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد.

    سردار کامرانی صالح در خصوص شیوه و شگرد متهمان گفت: اعضای باند در پوشش ارایه خدمات کامپیوتری اقدام به تکثیر 400 فقره تراول چک 500 هزار ریالی و اسناد و مدارک جعلی و پخش تراول چک‌ها در بازار و در بین مردم می‌کردند.

    فرمانده انتظامی استان البرز افزود: با هماهنگی مقام قضائی سایر همدستان متهم ردیف اول دستگیر و از مخفیگاه آن‌ها انواع مهرهای شرکت‌ها و مراکز دولتی و خصوصی، اسناد رسمی جعلی و دو دستگاه خودرو کشف شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی