عصر بازار

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد

بیمه ۱۲ هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: امروز ۱۲ هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند و در حال بررسی است که به این اقشار در بیمارستان میلاد خدمات درمانی بدون نوبت داده شود.

بیمه ۱۲ هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، سیدتقی نوربخش در مراسم آیین تفاهم‌نامه همکاری مابین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تأمین اجتماعی در خصوص بیمه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه و هنر برگزار شد، اظهار داشت: امروز براساس این تفاهم‌نامه 12 هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به جمع خانواده تأمین اجتماعی می‌پیوندند و بیمه می‌شوند.

    وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 42 میلیون نفر از آحاد جامعه و در قشرهای مختلف تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، گفت:‌ جایگاه هنرمندان به عنوان بخش‌های اصلی هویت ملی ما و عامل پیش‌برنده در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جای مباهات دارد که تحت پوشش سازمان بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌گیرند.

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: مهم‌ترین تدبیر سازمان تأمین اجتماعی مانند سایر بیمه‌ها تولید امنیت اجتماعی است که بی‌ارتباط با امنیت ملی نیست.

    وی افزود: در 4 سال گذشته با خروج از حاشیه‌ها و همین‌طور توقف انتشار نشریات چون روزنامه خورشید به مسائل حرفه‌ای به تأمین اجتماعی ورود کردیم و این سازمان به مسیر قبلی بازگشت.

    نوربخش گفت: در 8 سال قبل از دولت یازدهم بیش از نرخ تورم مستمری‌ها افزایش پیدا نکرد ولی در این دولت بیش از نرخ تورم شاهد افزایش مستمری‌ها بوده‌ایم.

    وی با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن 12 هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گفت: این بیمه، بیمه مشاغل آزاد است و سازمان تأمین اجتماعی در حوزه مستمری و درمان خدماتی را ارائه می‌دهد.

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت:‌مراکز خاصی را در تهران برای معاینات بیمه‌ای این افراد در نظر می‌گیریم.

    نوربخش گفت: در حال بررسی است تا اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه که تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند در بیمارستان میلاد خارج از نوبت بتوانند خدمات درمانی لازم را دریافت کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو