عصر بازار

تولید اشتغال با اجرای درست برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ایجاد می‌شود

عصر اعتبار- وزیر امور اقتصادی و دارائی با بیان اینکه در دولت یازدهم اقدامات خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام شد گفت: اهداف اقتصاد مقاومتی در دولت یازدهم به‌خوبی پیگیری شد.

تولید اشتغال با اجرای درست برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ایجاد می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار » به نقل از  خبرگزاری تسنیم از شاهرود، علی طیب نیا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ضرورت دارد تا طرح‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی دولت یازدهم ادامه یابد اظهار داشت: تولید اشتغال با اجرای درست برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ایجاد می‌شود.

    وی افزود: دولت یازدهم اقدامات مناسبی در زمینه پیگیری اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انجام داده است.

    وزیر اقتصاد با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی-تولید و اشتغال خاطرنشان کرد: برای دستیابی به اشتغال و همچنین رونق تولید در کشور باید برنامه‌های اقتصاد مقاومتی به‌خوبی پیگیری شود.

    طیب نیا در پاسخ به این پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه هدف سفر به استان سمنان چیست خاطرنشان کرد: هدف از سفر بررسی و نظارت بر روند اجرای طرح‌های و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان سمنان بوده است.

    به گزارش تسنیم، وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز در رأس هیئتی وارد شهرستان شاهرود شد. در حال حاضر نشست اقتصاد مقاومتی در این شهرستان در حال برگزاری است. در این سفر رئیس‌کل گمرک ‌ایران و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی وزیر را همراهی می‌کنند.

    این سومین سفر طیب نیا به استان سمنان است. وی مسئول نظارت بر روند برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان‌های سمنان و اصفهان است و سفرهای وی به استان به‌منظور بررسی چگونگی اجرایی شدن این برنامه‌ها است.

    نشست خبری با اصحاب رسانه در سمنان و دیدار با نخبگان استان سمنان دیگر برنامه‌های وزیر اقتصاد در سمنان است. در این سفر با حضور رئیس‌کل گمرک ‌ایران دفتر گمرک شاهرود نیز افتتاح می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی