عصر بازار

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌‌سازی :

ارسال پیامک خصوصی‌سازی برای تصحیح اطلاعات حساب به مشمولین سهام عدالت

عصر اعتبار- مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌‌سازی گفت: از چهارشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت ماه) برای مشمولینی که شماره حساب مسدود و یا نادرست به سامانه ارائه کرده‌اند پیامک ارسال شده و این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه شماره شبای صحیح ارائه کنند.

ارسال پیامک خصوصی‌سازی برای تصحیح اطلاعات حساب به مشمولین سهام عدالت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، سید جعفر سبحانی  در خصوص عملکرد سامانه سهام عدالت در سه ماهه اخیر گفت: از ابتدای شروع به کار سامانه سهام عدالت بیش از 33 میلیون نفر صورتحساب دریافت کرده‌اند که با احتساب دو میلیون مشمول متوفی و از میان بیش از 47 میلیون مشمول سهام عدالت حدودا بیش از 70 درصد از مشمولین صورتحساب دریافت کرده‌اند.

    وی در ادامه افزود: نزدیک به  21 میلیون و 600 هزار نفر در سامانه سهام عدالت شماره شبا ثبت کرده‌اند که این رقم حاکی از ثبت بیش از 45 درصدی مشمولین در سامانه سهام عدالت است که این رکورد در ظرف مدت 23 روز از 30 فرودین ماه به ثبت رسیده است.

    مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌‌سازی تصریح کرد: از چهارشنبه هفته گذشته(20 اردیبهشت ماه) سامانه پیامک سهام عدالت به مشمولینی که اطلاعات حساب آن‌ها اشتباه و یا شماره حساب به نام خود شخص نبوده ارسال شد و این افراد می‌توانند به سامانه مراجعه و شماره حساب صحیح و شخصی خود را وارد نمایند.

    سبحانی یادآور شد:  ازمیان شماره شبای ارائه شده به سامانه سهام عدالت بیش از 95 درصد افراد شماره حساب صحیح ارائه کردند و 5 درصد باقی مانده هم یا شماره حسابشان مسدود و یا متعلق به شخص دیگری بوده است که این افراد فرصت دارند تا مجددا شماره شبای صحیح خود را ارائه دهند.

    وی اظهار کرد: برای مشمولینی که شماره حساب صحیح به سامانه ارائه کرده‌اند هیچگونه پیامکی از سوی سازمان خصوصی‌سازی ارسال نخواهد شد و افراد می‌توانند تایید شماره خود را از طریق سامانه مشاهده کنند.

    مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌‌سازی خاطر نشان کرد: تغییر شماره شبا به شماره شبای دیگر به هیچ عنوان در سامانه سهام عدالت امکان پذیرنیست و تنها افرادی که پیامک اشتباه بودن شماره شبا دریافت کرده‌اند می‌توانند به سامانه برای تغییر شماره شبا مراجعه کنند در غیر اینصورت امکان تغییر شماره شبا وجود ندارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی