عصر بازار

حمایت بانک آینده از واحدهای خرد و متوسط

عصر اعتبار- بانک آینده در راستای اولویت‌های خود، مبنی بر حمایت از بخش‌های واقعی اقتصاد، افزایش تولید داخلی و توجه به مقوله اشتغال، برنامه‏‌های هدف‌مندی در جهت تأمین مالی واحدهای تولیدی و به‌‏ویژه واحدهای کوچک و متوسط (SME) را در دستور کار خود قرار داده است.

حمایت بانک آینده از واحدهای خرد و متوسط
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ؛ بر همین اساس، بانک آینده با اجرای برنامه‌های خود در ارتباط با تأمین منابع مالی و پاسخ‌گویی به نیاز فعالان اقتصادی، تاکنون توانسته است؛ علاوه بر تعامل پویا با وزارت صنعت، معدن و تجارت در این عرصه، خود نیز رأساً با بازاریابی مستقیم، مشتریان واجد شرایط را شناسایی و پاسخ‌گوی بخشی از نیاز آن‌ها باشد.

    دستاورد حاصل از این رویکرد، تصویب پرداخت بیش از 1,505 میلیارد (یک‎هزار و پانصد و پنج میلیارد) ریال تسهیلات بوده که تا پایان سال 1395 جمعاً مبلغ 1,106 میلیارد (یک‎هزار و یک‎صدو شش میلیارد) ریال آن از سوی بانک آینده به بنگاه‌های خرد و متوسط مورد هدف پرداخت شده است.

    شایان ذکر است؛ در ادامه این روند، در نخستین گردهمایی مدیران ارشد و رؤسای شعب بانک آینده در سال‌جاری نیز تلاش هرچه بیشتر در جهت تقویت بنیان‌های اقتصادی کشور و حمایت از تولید و اشتغال، به‌عنوان اولویت‌ بانک آینده در برنامه‎های سال 1396، مورد تأکید قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی