عصر بازار

حضور موفق بانک شهر در نمایشگاه کتاب پایتخت و رضایتمندی بازدیدکنندگان

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک شهر با اشاره به حضور موفق و تاثیرگذار این بانک در نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت گفت:خوشبختانه با همکاری تمامی دستگاه ها و نهاد های ذیربط ،نمایشگاه سی ام با موفقیت به کار خود پایان داد.

حضور موفق بانک شهر در نمایشگاه کتاب پایتخت و رضایتمندی بازدیدکنندگان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»؛   دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران 1860 ناشر داخلی و 140 ناشر خارجی حضور داشتند، افزود:استقبال هموطنان از سراسر کشور به ویژه قشر دانشجو از نمایشگاه امسال به نسبت سال قبل بسیار بیشتر بود.
    وی  با اشاره به اقدامات بانک شهر در سی امین نمایشگاه کتاب پایتخت تصریح کرد:با تلاش جوانان نخبه بانک، به روز ترین خدمات بانکی در این نمایشگاه با افزایش 30 درصدی  تجهیزات بانکی ارایه شد.
    پورزرندی خاطرنشان کرد:از سال گذشته که بانک شهر به عنوان بانک عامل نمایشگاه های کتاب تهران و سراسر کشور انتخاب شد، سعی شد از طریق گسترش بانکداری الکترونیکی و با استقرار سیستم های پیشرفته خدمات شایسته ای  به علاقمندان به کتاب و کتابخوانی ارایه شود.
    وی با بیان اینکه شاهد رضایت حداکثری بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران بودیم، ادامه داد:به منظور تسهیل در دسترسی شهروندان، از چند روز مانده به آغاز نمایشگاه تا روز آخر آن تعداد 255 شعبه و باجه در سراسر کشور و 353 پیشخوان شهرنت به ارایه بن کارت به متقاضیان پرداختند که طی بررسی های صورت گرفته  هیچگونه مشکلی در صدور بن کارت ها وجود نداشت.
    مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اهمیت راه اندازی سرویس NFC برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور از سوی این بانک، گفت: این سرویس،یک روش پرداخت وجه خرید است که به جای کارت فیزیکی از طریق موبایل صورت می‌گیرد و با تلاش‌های بسیار برای نخستین بار در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اختیار متقاضیانی که سیستم عامل موبایشان اندروید بود، قرار گرفت.
    وی افزود: علاوه برارایه این سیستم، امکان استفاده از بن کارت مجازی با استفاده از QR Code نیز برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه فراهم بود.
    پورزرندی تصریح کرد:بیش از 75 دستگاه خودپرداز، 70 دستگاه وب کیوسک،12 پیشخوان شهرنت و 2 دستگاه صراف الکترونیک به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه خدمت رسانی کردند.
    بر این اساس، در مراسم اختتامیه سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از خدمات بانک شهر در این دوره قدردانی کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی