عصر بازار

ارایه دو خدمت جدید در سامانه پرداخت همراه پاسارگاد

عصر اعتبار- سامانه پرداخت همراه پاسارگاد (پرداخت موبایل)، یکی از خدمات بانکداری‌الکترونیک بانک‌پاسارگاد است که مورد استقبال گسترده از سوی مشتریان قرار گرفته‌است.

ارایه دو خدمت جدید در سامانه پرداخت همراه پاسارگاد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، این سامانه‌ خدمات گوناگونی به مشتریان ارایه می‌کند و به تازگی دو خدمت نمایش شعبه‌های بانک بر روی نقشه و امکان ورود با اثر انگشت نیز در آن فراهم شده‌است.

    پیش از این نیز مشتریان گرامی از طریق این سامانه امکاناتی از قبیل اعلام موجودی کارت (کارت‌های بانک‌پاسارگاد(، انتقال وجه کارت به کارت، انتقال وجه کارت به سپرده (سپرده‌های بانک پاسارگاد)، پرداخت قبض گروهی (با امکان اسکن بارکد قبض)، پرداخت قبض همراه اول از طریق شماره موبایل، خرید شارژ ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا، امکان جستجو و مشاهده گزارش وضعیت تمام تراکنش‌های انجام شده بر روی گوشی، تغییر رمز اینترنتی (رمز دوم) کارت (کارت های بانک پاسارگاد)، امکان دریافت رمز دو عاملی بانکداری مجازی (اینترنت بانک)، دریافت ده گردش آخر کارت (کارت های بانک پاسارگاد) و مسدود کردن کارت (کارت‌های بانک پاسارگاد) را دریافت می‌کردند.

    هم‌وطنان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، به یکی از شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک به شماره 82890 تماس حاصل کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی