عصر بازار

برگزاری ضیافت سداد با حضور مدیرعامل و عضو هیأت مدیره اسبق این شرکت

عصر اعتبار- مدیران و کارشناسان شرکت سداد در رویدادی ویژه و در جمعی صمیمی و پر نشاط میزبان شایسته مدیرعامل و عضو هیأت مدیره اسبق خود، مهندس ژان صیاد و مهندس پرویز مقدسی با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان و ارزشمند در شرکت داده ورزی سداد بودند.

برگزاری ضیافت سداد با حضور مدیرعامل و عضو هیأت مدیره اسبق این شرکت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، در این بازدید که در پی دیدار نوروزی فرامرز خالقی مدیرعامل سداد از مدیرعامل و عضو هیأت مدیره اسبق شرکت داده ورزی سداد صورت گرفت؛ مهندس ژان صیاد و مهندس پرویز مقدسی، ضمن بازدید از بخش های مختلف شرکت با همکاران دیدار و گفتگو کردند.

    در ادامه این دیدار فرامرز خالقی ضمن دعوت از میهمانان گرانقدر برای حضور در واحدهای تخصصی شرکت و با ارایه توضیحاتی در خصوص خدمات نوین شرکت سداد و سرویس های جدید آن به معرفی اپلیکیشن "بله" (پیام رسان گفتگو با قابلیت ارائه خدمات ATM) و سامانه " بام" پرداخت.

    بنا بر این گزارش، در این دیدار که با ضیافت ناهار همراه بود مدیران عالی اسبق سداد با ارائه خاطراتی از بیش از 10 سال خدمت خود به شرکت (از سالهای ١٣٨٨ لغایت ١٣٩۰) گفتند و به ارایه مسائل و دغدغه های خود در آن زمان، بیشتر پرداختند.

    در ادامه و در حین بازدید از قسمت های مختلف شرکت و دیدار مجدد با همکاران که پس از سالها دوری کامل از این محیط اتفاق افتاد، با تجدید خاطرات زمان مدیریت عاملی ایشان، جوی بسیار صمیمی و ماندگار پدید آمد که از نکات بارز و قابل ملاحظه این دیدار بود.

    مدیرعامل داده ورزی سداد که به عنوان میزبان اصلی این بازدید حضور داشت، به تفضیل به ارایه توضیح در خصوص موفقیت های اخیر سداد پرداخت و تأکید کرد؛ این موفقیت های درخشان بر مبنای ساختار و پایه ریزی های اولیه و ماندگار جناب آقای مهندس صیاد و جناب آقای مهندس مقدسی شکل گرفته است و نسبت به تلاش ها و خدمات ارزنده ایشان از سال های دور تا کنون ادای احترام کرد.

    شایان ذکر است دکتر خالقی با هدف ایجاد حس همدلی و بالا بردن روحیه و عِرق سازمانی کارکنان و با توجه به سیاست ارتقاء فرهنگ سازمانی شرکت، در نوروز سال 96 طی برنامه ریزی های انجام شده به دیدار تمامی مدیرانِ عامل پیشین سداد رفت و به صورت حضوری از زحمات و خدمات آنان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

    گفتنی است مهندس پرویز مقدسی اکنون عهده دار مدیریت عاملی شرکت داده پردازی خوارزمی و مهندس ژان صیاد، قائم مقام ایشان می باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی