عصر بازار

بخش کشاورزی در حوزه اقتصاد مقاومتی نقش آفرین است

عصر اعتبار- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بخش کشاورزی در حوزه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال نقش آفرین است.

بخش کشاورزی در حوزه اقتصاد مقاومتی نقش آفرین است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از  مهر، علی اکبر متقی فرد روز سه شنبه در جلسه تکریم ومعارفه مدیر جدید حراست که با حضور معاونین ومدیران برگزارشد؛ اظهار کرد: بخش کشاورزی با منابع  پایه کشور بویژه بخش وحوزه های اقتصادی کشورارتباط دارد وباید به این بخش در راستای  تاکید مقام معظم رهبری توجه ویژه ای شود.

    وی خاطرنشان کرد:ازجمله دستاوردهای مهم بخش کشاورزی طی سال های اخیر؛ خودکفایی در زمینه تولید گندم در سال گذشته است.

    رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اضافه کرد : بخش کشاورزی طی چند سال گذشته  سربلند  بوده و درحوزه تولیدمحصولات کشاورزی و امنیت غذایی تاثیر گذار است.

    متقی فرد گفت: بخش کشاورزی اقتصاد مقاومتی به لحاظ درون زا وبرون نگر نبودن می تواند   در توسعه اقتصاد کشاورزی نقش اساسی ایفا کند.

    رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در ادامه با اشاره به نقش کشاورزی در پیشبرد اهداف توسعه اقتصاد کشور افزود: امروز عرصه خدمت در بخش کشاورزی باز است و زمینه برای توسعه، تولید و اشتغال و خدمت به مردم در این بخش فراهم است.

    وی در ادامه به ارتباط نزدیک بخش کشاورزی با سایر بخش ها ی اقتصادی کشور اشاره کرد وخاطر نشان ساخت : درسال های گذشته اقداماتی  خوبی برا ی افزایش راندمان تولید در این بخش انجام شده و می طلبد با یک مدیریت جهادی جهشی  مضاعف ایجاد شود.

    متقی فرد در ادامه به مصوبه هیات دولت به استان قزوین برای اجرای 20 هزار هکتار سامانه نوین آبیاری اشاره و ابراز امیدواوری کرد با همکاری و هماهنگی سایر دستگاههای اجرایی این میزان طرح در سال 96 به پایان برسد.

    وی در پایان یبا قدردانی از خدمات آقای پویا نجفی  وآقای علی طاهرخانی را به عنوان مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان  قزوین معرفی کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی