عصر بازار

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی :

اوایل مهرماه اولین سود سهام عدالت واریز می‌شود

عصر اعتبار- مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به واریز اولین سود سهام عدالت در اوایل مهرماه گفت: فعلا هیچ برنامه‌ای برای ثبت نام سری جدید سهام عدالت و تعداد و مبنای تعیین مشمولین نداریم.

اوایل مهرماه اولین سود سهام عدالت واریز می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از  میزان ، سید جعفر سبحانی در خصوص تعداد افرادی که شماره شبا در سامانه عدالت ثبت کرده‌اند، بیان کرد: تا به امروز حدود 23 میلیون نفر شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت به ثبت رسانده‌اند و از میان 49 میلیون نفر مشمول بیش از 33 میلیون نفر از طریق سامانه صورت  حساب دریافت کرده‌اند.

    وی در ادامه افزود: 96 درصد افرادی که شماره شبای خود را به سامانه سهام عدالت وارد کرده‌اند شماره حساب آنها صحیح بوده و در سامانه تأیید شماره حساب افراد در صفحه شخصی مربوط به اطلاعات سهام اول قرار داده شده است و از این میان حدود 6 درصد شماره حساب نادرست به سامانه وارد کرده‌اند که به علت شخصی نبودن شماره حساب یا مسدود بودن آن از طریق سامانه سهام عدالت برای این افراد پیامک ارسال شده و درصفحه شخصی صورت حساب نیز عدم تایید صورت حساب به این افراد یادآوری شده است که این امکان وجود دارد تا شماره حساب خود را تصحیح ومجددا به سامانه ارائه دهند.

    مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: نرخ کافی نت‌ها برای ارائه خدمات به مشتریان مشخص است و مشاهده بعضی تخلفات ورقم‌های بالا برای ارائه خدمات مشمول سهام عدالت باید از طریق مراجع قانونی بررسی و جلوی سوء استفاده برخی از افراد در این صنف نیز گرفته شود.

    سبحانی در خصوص زمان واریز سود سهام عدالت به حساب مشمولین گفت: فعلا هیچ برنامه‌ای برای ثبت نام سری جدید سهام عدالت و تعداد و مبنای تعیین مشمولین نداریم.

    وی در ادامه اظهار کرد: مبلغ  پیش بینی شده سود سهام عدالت برای مشمولین مربوط به عملکرد سه سال گذشته شرکت‌های موجود در سبد سهام عدالت بوده که رقم حدودی آن برای هر فرد 90 هزار تومان است که این رقم تنها به حساب شخصی هر یک از مشمولین واریز خواهد شد.

    مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی یادآور شد: در سری دوم ثبت نام سهام عدالت افرادی که دارای برگه سهام بدون ثبت نام نهایی هستند در اولویت قرار دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی