عصر بازار

اولویت مهم بانک صادرات، خلق ارزش برای مشتریان است

عصر اعتبار- مشاور اجرایی مدیر عامل و معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات ایران در بازدید از شعب این بانک در استان قزوین، ضمن گفتگوی مستقیم و بی واسطه با مشتریان و کارکنان، خلق ارزش برای مشتریان را یکی از اولویتهای مهم بانک صادرات ایران در سال ١٣٩٦ معرفی کرد.

اولویت مهم بانک صادرات، خلق ارزش برای مشتریان است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار»، جام خانه مشاور اجرایی مدیر عامل و معاون شعب و بازاریابی با همراهی یوسفیان معاون اعتبارات در سفر به استان قزوین ضمن بازدید سرزده از شعب آبیک کد٣٣٢ و تهران قدیم کد ١٦٩٦، با تک تک همکاران به صورت مستقیم مذاکره و از نزدیک فرآیند سرویس دهی شعب این بانک به مشتریان را مشاهده نموند.
    بر اساس این گزارش، جام خانه در جمع کارکنان این شعب، ضمن تأکید بر لزوم وصول مطالبات، خاطرنشان ساخت: باید مطالبات شعبه بخصوص مطالبات سررسید گذشته بصورت مستمر توسط کارکنان ذیربط رصد و قبل از سرفصل شدن، به حیطه وصول درآید.

    وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف مقرر می بایست ترکیب منابع اصلاح و جذب حداکثری منابع ارزان قیمت در دستور کار شعب قرار گیرد، از مشتریان بانک به عنوان مهمترین دارایی های سازمان یاد کرد و گفت: با توجه به تشدید فضای رقابتی، امروزه دیگر هیچ بانکی نمی تواند خدمات یکسانی را برای کلیه مشتریان در نظر بگیرد و از این رو می بایست خدمات بانکی متناسب با انتظارات و ترجیح هر گروه از مشتریان طراحی و به آنان ارائه گردد.
    وی ادامه داد: لازم است با شناسایی مزیتهای منحصر به فرد بانک صادرات ایران که بهتر از دیگر رقبا امکان ارائه آن وجود دارد، خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان عرضه و برای آنان ارزش، خلق شود.
    وی با اشاره به اینکه یکی از اولویتهای بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور  در سال ١٣٩٦ خلق ارزش برای مشتریان است، یادآور شد: برای اعتلا و پیشرفت بانک می بایست به رفتار رقبا و مؤ لفه های رضایت مشتری بیش از پیش توجه داشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی