عصر بازار

برنامه توسعه روسیه تا سال ۲۰۲۵

عصر اعتبار- رئیس جمهوری روسیه برنامه اقدامات دولت تا سال ۲۰۲۵ را دریافت کرده و بر لزوم راهکار دقیقی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور طی این دوره زمانی تاکید کرد.

برنامه توسعه روسیه تا سال ۲۰۲۵
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از تسنیم، "دمیتری مدویدیف" نخست وزیر روسیه برنامه اقدامات دولت از سال 2017 الی 2025 را به "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری این کشور تقدیم کرد.

    نخست وزیر در دیدار با ولادیمیر پوتین توضیح داد: «بر اساس دستور شما دولت برنامه جامعی را آماده کرده است که برخورد کلی و اقداماتی است که می تواند عرصه اقتصادی و اجتماعی کشور در دوره زمانی 2025-2017 را توسعه ببخشد و همانطور که شما بدرستی گفته بودید، رسیدن به این هدف وظیفه مهمی پیش روی دولت خواهد بود.»

    به گفته مدویدیف، برنامه اقدام دولت تا سال 2025، خروج اقتصاد روسیه در دوره زمانی 2020-2019 به آهنگ رشد بالاتری از حد متوسط جهانی را مورد توجه قرار داده است و چنین رشدی به اقتصاد روسیه اجازه خواهد داد تا بسرعت توسعه یافته و با اتکاء به آن وظایف مهم اجتماعی را حل و فصل کند.

    رئیس جمهوری روسیه نیز در این دیدار تاکید کرد که دولت باید راهکار دقیقی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی در همه زمینه ها داشته باشد، صرف نظر از اینکه چه افرادی در راس امور قرار داشته و برنامه های سیاسی به چه صورت باشند. 

    پوتین گفت: «من دولت را موظف کرده ام که برنامه توسعه اقتصادی را تهیه کند تا تعیین کننده دورنمای جهت گیریها برای توسعه اقتصادی کشور تا سال 2025 باشد. قصد من تنها برنامه سیاسی داخلی نیست، بلکه هر آنچه که ما باید برای رسیدن به اهداف مشخص شده در برنامه توسعه تا سال 2020  انجام داده باشیم که تا آن زمان هم فرصت زیادی باقی نمانده است.»

    رهبر روسیه تاکید کرد که گروههای کارشناسی ازهم اکنون روی این برنامه کار می کنند و دولت فدراسیون روسیه باید از پیشنهادات صورت گرفته از سوی کارشناسان استفاده کرده و سپس گزینه نهایی برنامه ها را مورد استفاده قرار دهد.

    میدویدیف نیز به نوبه خود با یادآوری اینکه مسلما اجرای این برنامه نیاز به بررسی دقیق وظایف با محافل کارشناسی کشور دارد، افزود: «در حال حاضر نیز این مسئله در ارتباط نزدیک با کارشناسان در حال بررسی است.»

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو