عصر بازار

رونمایی از بیمه مدیران محلات ۳۵۴ گانه شهر تهران

عصر اعتبار- بیمه مدیران محلات ۳۵۴ گانه شهر تهران طی همایشی با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران رونمایی شد.

رونمایی از بیمه مدیران محلات ۳۵۴ گانه شهر تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مجتبی عبدالهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران طی سخنانی با اشاره به وعده پیشین در خصوص تحقق بیمه نامه مدیران محلات گفت: ما تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به مطالبه مدیران محلات در خصوص بیمه انجام دادیم و جلسات کارشناسی متعددی برگزار شد که خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته این امر تحقق یافت و تمام مدیران محلات از ابتدای سال 96 بیمه شدند.

    وی ایجاد مدیریت محلات و شورایاری ها را یکی از افتخارات دوران مدیریت دکتر قالیباف برشمرد و اظهارکرد: مدیریت شهری در این دوره ابداع کننده این نهادهای مردمی بود که نمونه بارز تحقق مردم سالاری دینی و واگذاری امور به مردم بود.

    عبدالهی تاکید کرد: بر اساس کارکرد مدیریت محله، مردم محور کارها در محله خود هستند و برنامه ها از سطح مردمی  طرح ریزی و اجرا می شود.

    وی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری برای تبدیل شهرداری از سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی افزود: مدیریت محله نهال هایی هستند که در این دوره مدیریت شهری کاشته شده‌اند که باید با حمایت و صبر، به درختی تنومند و باصلابت و اقتدار تبدیل شود. محله ها با همکاری شورایاران، هیئت امنا و ظرفیت‌های مردمی باید ضمن مدیریت و تصمیم گیری، موضوعات مربوط به محله خود را پیگیری کنند.

    معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران همچنین با بیان اینکه ما از طریق یک شرکت کارگزار حق بیمه ها را به صورت یکجا پرداخت می کنیم و سپس مبلغ از طریق آن شرکت به بیمه واریز می شود؛ از مدیران محلات خواست با دردست داشتن مدارک شناسایی، برای دریافت دفترچه بیمه خود مراجعه کنند.

    در ادامه این همایش، علی محمد نائینی قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار کرد: تحقق بیمه نامه مدیران محلات شهر تهران حاصل حدود 800 ساعت کار تخصصی با کارشناسان سازمان بیمه، مدیریت محله و دبیران محلات و اقدامی بسیار پر فراز و نشیبی بود. در این زمینه بخش های فنی کار را بسیار پیچیده ساخت که برای رسیدن به مدلی که با الگوی مدنظر ما سازگار باشد مسیر دشواری را طی کردیم.

    وی با قدردانی از اهتمام ویژه معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برای تحقق بیمه مدیران محلات اظهار داشت: اقدام بزرگی انجام شده و امروز برطرف ساخن بخشی از موانع در مسیر پویایی و تحرک مدیریت محله را شاهد هستیم.

    نائینی ادامه داد: قطعا مسائل دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که باید برای گره گشایی آن تلاش کرد تا فضای مساعدتر برای کار و تلاش مردمی در سطح شهر تهران فراهم شود.

    قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف، با چالش هایی مواجه بوده و آنچه این کشور را از چالش ها عبور داده ظرفیت های مردمی بوده است. هر جا که انگیزه های حضور مردمی در صحنه های مختلف ظهور و بروز جدی داشته شاهد عزت و سربلندی نظام بودیم و به دستاوردهای خوبی رسیدیم.

    بر اساس گزارش اعلام روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، وی نقش شبکه مدیریت محله را در عرصه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، فقرزدایی، حرکت های فرهنگی و معنوی در سطح تهران بسیار موثر و تعین کننده دانست و از حضور فعالانه مدیریت محلات شهر تهران در مراسم و مناسبت های مختلف ملی و مذهبی قدردانی کرد.

    در پایان این مراسم ضمن رونمایی از بیمه نامه مدیران محلات 354گانه شهر تهران، چند بیمه نامه به صورت نمادین به تعدادی از مدیران محلات اهدا شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو