عصر بازار

دستگیری سارق خانه‌های شرق تهران

عصر اعتبار- رییس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس، با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی گفت: متهم به ده فقره سرقت از منازل و چهار فقره سرقت از انباری‌ها اعتراف کرد.

دستگیری سارق خانه‌های شرق تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از  مهر، سرهنگ محمد قربان منصوری، گفت:در پی دریافت خبری اعلام شد که فردی به هویت «م» اقدام به سرقت از اماکن خصوصی در شرق تهران می‌کند و اموال مسروقه را در مخفیگاه خود پنهان می‌سازد؛ با حضور مأمورین در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد که خبر صحت داشته و تعدادی از اموال مسروقه نیز در محل موجود است.

    وی گفت: برای جلوگیری از فرار متهم و انتقال اموال مسروقه سریعاً طی هماهنگی با مقام قضایی، دستگیری متهم و کشف اموال مسروقه را در دستور کار خود قرار دادیم.

    رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس افزود: عوامل کلانتری به محل اختفای مظنون مراجعه، ولیکن وی در مخفیگاه خود نبود؛ ولی مأمورین احتمال دادند که ممکن است وی به زودی به مخفیگاه خود مراجعه نماید.

    سرهنگ منصوری افزود: پس از مدت کوتاهی عوامل کلانتری متوجه مراجعه سارق به مخفیگاه شدند و مأمورین موفق شدند، او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

    در بازرسی از محل، تعدادی زیادی لوازم خانگی بسته‌بندی شده که به بیش از 20 نوع کالا می‌رسید کشف و ضبط شد.

    متهم که در حال سرقت دستگیر شده بود و چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت گفت: تاکنون ده فقره سرقت از منازل مسکونی و چهار فقره از انباری‌ها و یک فقره سرقت موتورسیکلت مرتکب شده است.

    وی به همراه اموال کشف شده، تحویل پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی