عصر بازار

آمادگی بانک شهر برای ارایه سرویس NFC در نمایشگاه های کتاب استانی

عصر اعتبار- مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر از آمادگی این بانک برای ارایه سرویس NFC در نمایشگاه های کتاب استانی خبر داد.

آمادگی بانک شهر برای ارایه سرویس NFC در نمایشگاه های کتاب استانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹:۰۰

    ‎به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، میثم نمازی با اشاره به ارایه سرویس NFC برای نخستین بار توسط بانک شهر در نمایشگاه کتاب پایتخت،گفت:این سرویس در سی امین نمایشگاه کتاب تهران و برای دارندگان بن کارت های مجازی بانک شهر راه اندازی شد.
    ‎وی با بیان اینکه این سرویس جدید توانست تا حدودی رضایتمندی بازدیدکنندگان را کسب کند، افزود:آماده هستیم تا در جهت ارایه هرچه به روزتر خدمات به هموطنان سراسر کشور، سرویس NFC را در نمایشگاه های کتاب استانی ارایه دهیم.
    ‎نمازی با اشاره به عملکرد NFC ادامه داد: این سرویس، روش پرداخت همراه است که به جای کارت فیزیکی از طریق موبایل صورت می‌گیرد ؛ متقاضیان دارای گوشی‌های اندروید می توانند به جای دریافت بن کارت فیزیکی از طریق موبایل خود اقدام به خرید کتاب ‌کنند.
    ‎مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر در ادامه با تاکید براینکه جدیدترین و کامل ترین خدمات بانکی در نمایشگاه های کتاب استانی سالجاری ارایه خواهد شد، خاطرنشان کرد: توجه به مسئولیت های اجتماعی و بخصوص حمایت از ترویج فرهنگ کتاب خوانی در اولویت برنامه های بانک شهر قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی