عصر بازار

رئیس سازمان بورس اعلام کرد؛

آمادگی بازار سرمایه برای کمک به ارتقای نظام مالی کشور

عصر اعتبار- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: اهالی بازار سرمایه، آماده یاری رساندن به دولت دوازدهم به ویژه برای ارتقای نظام مالی کشور با محوریت بازار سرمایه هستند.

آمادگی بازار سرمایه برای کمک به ارتقای نظام مالی کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، «شاپور محمدی» با انتشار پیامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری، یادآور شد: اردیبهشت 96 با سرانجامی خوش به پایان رسید و روزهایی زیبا در فکر و ذهن مردمی بزرگ ماندگار شد.
    در این پیام آمده است: بازار سرمایه ایران نیز مانند همه مردم ایران، روزهایی پرامید را گذرانده و پیش رو دارد. اهالی بازار مانند اکثریت قاطع مردم ایران بی‌تفاوت به آینده خویش نبودند و هریک رأی خویش را برای انتخاب فردایی بهتر به صندوق ها ریختند.
    محمدی در این پیام اعلام کرد: به نمایندگی از فعالان بازار سرمایه، پیروزی بزرگ مردم ایران برای تثبیت پایه‌های امنیت و اقتدار کشور را به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم و همچنین، با تبریک به رئیس‌جمهوری محبوب و محترم جناب آقای دکتر روحانی برای جلب اعتماد دوباره مردم ایران، از خداوند رحمان برای ایشان توفیق بیشتر مسالت می‌کنم و آمادگی اهالی بازار سرمایه را برای یاری رساندن به دولت دوازدهم به ویژه ارتقای نظام مالی کشور با محوریت بازار سرمایه اعلام می دارد.
    به گزارش ایرنا، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوک 733 واحدی به بازار بورس وارد کرد به طوری که شاخص کل بورس، پس از مدت ها وارد کانال 81 هزار واحدی شد، همچنین دیروز (شنبه) تعداد یک میلیارد و 14 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش بیش از سه هزارو 319 میلیارد ریال معامله شد.
    ازمجموع بیش از 41 میلیون و 220 هزار رای اخذ شده در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حسن روحانی 23 میلیون و 549 هزار و 616رای بدست آورد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی