عصر بازار

ایجاد بیش از سه هزار و ۵۰۰ شغل مستقیم و تثبیت بیش از ٣٣ هزار شغل ،

نتیجه اعطای تسهیلات بانک صنعت و معدن در طرح رونق تولید

عصر اعتبار- تسهیلات اعطایی بانک صنعت و معدن در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط کشورمان تعداد ٣ هزار و ٥١٦ شغل مستقیم ایجاد کرده و موجب تثبیت ٣٢ هزار و ٦٧١ شغل موجود شده است.

نتیجه اعطای تسهیلات بانک صنعت و معدن در طرح رونق تولید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بالغ بر 90 درصد تسهیلات یاد شده سرمایه در گردش بوده که این میزان تسهیلات برای یکهزار و 500 نفر اشتغالزایی داشته و 10 درصد آن به منظور ایجاد و توسعه واحد های موجود اعطا شده که یکهزار و ٦٣٧ شغل ایجاد کرده است.
    بنا به این گزارش 20 واحد تولیدی غیر فعال در استان های مختلف کشور مستقیما به واسطه پرداخت تسهیلاتی جمعا به مبلغ ٢٢ میلیارد تومان از محل معرفی نامه کارگروه های رونق تولید دوباره به چرخه فعالیت های اقتصادی بازگشته و باعث اشتغال برای 380 نفر شده اند.
    از ابتدای اجرای طرح رونق تولید مجموعا تعداد ٣١ هزار و ٨٩٨ طرح به مبلغ ٢٨ هزار میلیارد تومان در سامانه هماهنگ ثبت نام کرده و به بانک های کشور معرفی شده اند که از این میزان تعداد ٢٥ هزار و ٤٥ فقره تسهیلات به مبلغ١٧ هزار و 400 میلیارد تومان توسط ٢٢ بانک کشور پرداخت شده است.
    گفتنی است بانک صنعت و معدن از ابتدای اجرای طرح یاد شده مبلغ 2300 میلیارد تومان تسهیلات به 1600 واحد صنعتی در ٣١ استان پرداخته و رتبه سوم را در میزان تسهیلات پرداختی در بانک های کشور در اختیار دارد.

    پورسعید خلیلی