عصر بازار

آمادگی نظام بانکی برای اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی و برنامه های اقتصادی دولت

عصر اعتبار- مدیران عامل و اعضای هیات مدیره بانک های دولتی و عضو شورای هماهنگی بانک ها با ارسال نامه ای به دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، آمادگی کامل نظام بانکی را برای همکاری مؤثرتر در زمینه تداوم خدمت و اجرای موفق برنامه های اقتصادی دولت و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری، در سال های پیش رو اعلام کردند.

آمادگی نظام بانکی برای اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی و برنامه های اقتصادی دولت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک نیز ضمن آمادگی برای اجرای سیاست های کلی نظام و برنامه های اقتصادی دولت، اقدامات موثری را از جمله:  تأمین مالی طرح های مهم بخش کشاورزی،خرید تضمینی گندم و محصولات استراتژیک، اجرای تبصره 35 و بخشودگی سود و وجه التزام تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریال و 250 میلیون ریال و...... برای تحقق این برنامه ها و ارتقای بخش کشاورزی انجام داده است.

    متن این بیانیه را در پی مشاهده می فرمایید:

    حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی

    ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

    با اهداء سلام

    احتراماً، بسیار خرسندیم که در پرتو عنایات الهی، وحدت و مشارکت خیره کننده ملت بزرگ ایران، انتخابات باشکوه دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه 96 به خلق حماسه دیگری منجر شد و همگان شاهد استمرار خدمت و انتخاب شایسته حضرتعالی، بعنوان رئیس دولت دوازدهم هستیم. از اینرو، صمیمانه ترین تبریکات خود را تقدیم حضور می داریم.

    بدون شک خدمات نظام بانکی کشور بویژه بانک های دولتی که بار اصلی تجهیز، تامین و گردش مالی بخش تولید، مسکن و نیز فاینانس پروژه های صنعتی، معدنی و زیرساخت را بر عهده دارند و همچنین تلاش بی وقفه مدیران و کارکنان بانک ها که موجب تداوم تولید و تثبیت اشتغال موجود و نیز ایجاد فرصت های شغلی جدید گردید، بر جنابعالی آشکار است. گواه این امر مشارکت چشمگیر و اثربخش نظام بانکی در تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی طرح رونق و خروج از رکود می باشد که موجبات بازگشت دوباره بیش از 24 هزار واحد تولیدی در سال 95 به چرخه فعالیت را فراهم نمود.

    شایان ذکر است پس از دستاورد بزرگ دولت جنابعالی در حوزه های دیپلماسی و اجرایی شدن برجام، بانک ها با اتخاذ تمهیدات و اقدامات حرفه ای، مراودات خود را با شبکه پولی و مالی بین المللی برقرار کردند و با جبران عقب ماندگی های ناشی از دوران تحریم، سیستم های عملیاتی خود را با استانداردهای جهانی تطبیق دادند و شرایطی را فراهم کردند که امروزه حداقل با بیش از 500 بانک خارجی روابط کارگزاری برقرار است و گشایش اعتبارات از مسیر سوئیفت با کمترین هزینه برای فعالان اقتصادی در دست انجام است.

    با آرزوی توفیقات بیشتر برای حضرتعالی و دولت دوازدهم و ضمن تأکید بر ضرورت افزایش سرمایه بانکها به منظور تقویت ظرفیت تسهیلات دهی آنها، آمادگی کامل نظام بانکی را برای همکاری مؤثرتر در زمینه تداوم خدمت و اجرای موفق برنامه های اقتصادی دولت و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری، در سال های پیش رو اعلام می داریم.

    مدیران عامل و اعضای هیات مدیره بانک های دولتی و عضو شورای هماهنگی بانک ها

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو