عصر بازار

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش:

امکان تغییر بیمه‌گذار تکمیلی فرهنگیان وجود دارد

عصر اعتبار- مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص بیمه‌گذار تکمیلی فرهنگیان گفت: با چندین شرکت بیمه مذاکره می‌کنیم و کارشناسان هم در حال بررسی هستند و هر موردی که بهتر باشد را انتخاب می‌کنیم.

امکان تغییر بیمه‌گذار تکمیلی فرهنگیان وجود دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، عباس باقری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان تا چه زمانی معتبر است؟»، اظهار داشت: بیمه تکمیلی تا 31 شهریورماه دارای اعتبار است اما صندوقی است و احتمال اینکه زودتر و به روش دیگری کار دنبال شود، امکان پذیر است.

    وی افزود: اگر بخواهیم برای بیمه تکمیلی فرهنگیان تصمیم جدیدی بگیریم، مانعی وجود ندارد و همه چیز در حال بررسی است.

    باقری در خصوص اینکه آیا بیمه‌گذار بیمه تکمیلی فرهنگیان تغییر می‌کند یا خیر، خاطرنشان کرد: با چندین شرکت بیمه مذاکره می‌کنیم و کارشناسان هم در حال بررسی هستند و هر موردی که بهتر باشد را انتخاب می‌کنیم؛ اینطور هم نیست که بخواهیم روی همین بیمه باقی بمانیم؛ بحث‌ها برای بهتر بودن است حالا اینکه با کدام شرکت بیمه باشد مشخص نیست و امکان دارد قبل از شهریورماه این موضوع مشخص شود، ضمن اینکه کیفیت بیمه برای‌مان مهم است.

    مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بدهی قبلی آموزش و پرورش به شرکت‌های بیمه‌ای پرداخت شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه بدهی‌ها به «آتیه سازان حافظ» و «ایران» پرداخت شده است، لذا زمینه برای مذاکره، بررسی و برنامه‌های جدید فراهم شده است.

    وی در پاسخ به این پرسش که «بیمه تکمیلی آموزش و پرورش، بازنشسته‌های فرهنگی را تحت پوشش ندارد؟»، گفت: بازنشسته‌ها زیر نظر سازمان بازنشستگی کشوری هستند و خودشان بیمه تکمیلی دارند که اتفاقا بیمه آنها هم آتیه سازان حافظ است.

    وی افزود: سطح خدمات بیمه‌ای شاغلان با بازنشسته‌ها خیلی تفاوت دارد و همواره بازنشسته‌ها نسبت به این موضوع معترض هستند و امیدواریم که سازمان بازنشستگی هم بتواند خدمات آنها را افزایش دهد.

    باقری در پاسخ به این پرسش که «به نظر می‌رسد در گذشته آموزش و پرورش به بازنشستگان فرهنگی هم خدمات بیمه‌ای تکمیلی یا طلایی را ارائه می‌کرد، اکنون اینطور نیست؟»، گفت: یک دوره‌ای حدود سه ماهه بود.

    وی افزود: با توجه به اینکه مراکز درمانی در اختیار آموزش و پرورش است، لذا بازنشسته‌ها هم می‌توانند از این خدمات استفاده کنند و برای آنها تخفیف در نظر گرفته شده است؛ همین بخش شاغلان هم برای ما مقداری بدهی می‌شود چه برسد به اینکه بخواهیم بازنشسته‌ها را هم اضافه کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو